Microsofotov glavni promotor Windowsa 8, tablet Surface, uskoro bi mogao doći u veće trgovine diljem Amerike (a vjerojatno i šire). Riječ je dakako o glasinama, no bolja dostupnost ovog tableta u vrijeme blagdanske sezone svakako nije nelogična, posebice ako se uzmu u obzir raniji medijski navodi koji su upućivali na to kako će Surface početkom iduće godine osim na Microsoftovom webu i u njihovim službenim trgovinama biti dostupan i na drugim prodajnim mjestima.
Cilj je očito poboljšati prodaju Surfacea za koju su se do sada mogle čuti različite informacije. Dok je sam CEO Microsofta, Steve Ballmer, rekao kako se njihov tablet prodaje 'umjereno dobro', drugi službeni kanali diva iz Redmonda poručili su kako je uređaj fantastično prihvaćen, ako se pritom uzme u obzir ograničena dostupnost. Naravno, što bi drugo i rekli uopće.
Iako zapravo još nema točnih informacija o prodaji (a.k.a točan broj prodanih primjeraka), očigledno je kako je plan Microsofta podignuti prisutnost Surfacea kako bi se još malo podigla popularnost Windowsa 8. Novi OS prema zadnjim informacijama ostvario je prodaju od 40 milijuna licenci, no veliko je pitanje koliko ljudi zapravo aktivno koristi OS, a koliko je riječ o licencama koje su trgovci hardwarea iskoristili za prodaju svojih novih uređaja koji u dućanima trenutno krase izloge.