Modna marka Kenzo novu kolekciju predstavila provokativnim editorijalom

Provokativna marketinška kampanja, slažu se znalci, pola je uspjeha. Pod uvjetom da, naravno, imate kvalitetan proizvod. Kenzo ima oboje...

Tomislav Ćuto
Tomislav Ćuto | 07.07.2013. / 14:28 komentari
Modna marka Kenzo novu kolekciju predstavila provokativnim editorijalom

Provokativna marketinška kampanja, slažu se znalci, pola je uspjeha. Pod uvjetom da, naravno, imate kvalitetan proizvod. Kenzo ima oboje...

tri vijesti o kojima se priča Hodanje (Foto: Thinkstock) Bitan je volumen, a ne intezitet Velika norveška studija potvrdila da je Hipokrat bio u pravu: "Ovo je najbolji lijek za čovjeka" Optički prijenos podataka, ilustracija Nevjerojatno! Japanci ruše rekorde: Napravili optički kabel kojim možete preuzeti cijelu arhivu interneta za manje od 4 minute Google Chrome U pitanju je vaša sigurnost Koristite Google Chrome? Odmah prestanite i napravite ovo!

Nova kolekcija Kenzo jesen/zima 2013./2014. predstavljena je iznimno provokativnim editorijalom. Konceptualne fotografije pomiču vizualne granice, ova visoka modna marka iznenadila je svoje, ali obožavatelje nadrealizma novom kampanjom. Fotografije koje vam donosimo doista su posebne, a za njih je zaslužan fotograf Pierpaolo Ferrari.

Uz njega, ovu kampanju osmislili su umjetnički direktori Maurizio Cattelan i Micol Talso. Glumica Rinko Kikuchi i top model Sean O'Pry prenijeli su zamisli sjajnih kreativaca u djelo. Pogledajte kako to rade majstori. Provokativno, kvalitetno, jednom rječju - vrhunski. 

Fotografije: Kenzo

Modna marka Kenzo novu kolekciju predstavila provokativnim editorijalom

Modna marka Kenzo novu kolekciju predstavila provokativnim editorijalom Modna marka Kenzo novu kolekciju predstavila provokativnim editorijalom Modna marka Kenzo novu kolekciju predstavila provokativnim editorijalom

Vezane vijesti