Modna marka Kenzo novu kolekciju predstavila provokativnim editorijalom

Provokativna marketinška kampanja, slažu se znalci, pola je uspjeha. Pod uvjetom da, naravno, imate kvalitetan proizvod. Kenzo ima oboje...

Tomislav Ćuto Tomislav Ćuto | 07.07.2013. / 14:28

Modna marka Kenzo novu kolekciju predstavila provokativnim editorijalom

Provokativna marketinška kampanja, slažu se znalci, pola je uspjeha. Pod uvjetom da, naravno, imate kvalitetan proizvod. Kenzo ima oboje...

Nova kolekcija Kenzo jesen/zima 2013./2014. predstavljena je iznimno provokativnim editorijalom. Konceptualne fotografije pomiču vizualne granice, ova visoka modna marka iznenadila je svoje, ali obožavatelje nadrealizma novom kampanjom. Fotografije koje vam donosimo doista su posebne, a za njih je zaslužan fotograf Pierpaolo Ferrari.

Uz njega, ovu kampanju osmislili su umjetnički direktori Maurizio Cattelan i Micol Talso. Glumica Rinko Kikuchi i top model Sean O'Pry prenijeli su zamisli sjajnih kreativaca u djelo. Pogledajte kako to rade majstori. Provokativno, kvalitetno, jednom rječju - vrhunski. 

Fotografije: Kenzo

Modna marka Kenzo novu kolekciju predstavila provokativnim editorijalom

Modna marka Kenzo novu kolekciju predstavila provokativnim editorijalom Modna marka Kenzo novu kolekciju predstavila provokativnim editorijalom Modna marka Kenzo novu kolekciju predstavila provokativnim editorijalom

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti