Provokativna marketinška kampanja, slažu se znalci, pola je uspjeha. Pod uvjetom da, naravno, imate kvalitetan proizvod. Kenzo ima oboje...

tri vijesti o kojima se priča Droga, ilustracija Roditelji, oprez! "Najopasnija mreža za mlade": Omiljena platforma prepuna je seksualnih predatora i dilera droge Zračni taksi Joby Aviationa Napravljen veliki korak Počinje velika tehnološka revolucija u zrakoplovstvu: Nebom će dominirati potpuno drukčije letjelice Cheyava Falls u dolini Neretva Vallis u krateru Jezero na Marsu Na Marsu NASA zagolicala maštu javnosti: U dolini Neretve pronađeni tragovi izvanzemaljskog života?

Nova kolekcija Kenzo jesen/zima 2013./2014. predstavljena je iznimno provokativnim editorijalom. Konceptualne fotografije pomiču vizualne granice, ova visoka modna marka iznenadila je svoje, ali obožavatelje nadrealizma novom kampanjom. Fotografije koje vam donosimo doista su posebne, a za njih je zaslužan fotograf Pierpaolo Ferrari.

Uz njega, ovu kampanju osmislili su umjetnički direktori Maurizio Cattelan i Micol Talso. Glumica Rinko Kikuchi i top model Sean O'Pry prenijeli su zamisli sjajnih kreativaca u djelo. Pogledajte kako to rade majstori. Provokativno, kvalitetno, jednom rječju - vrhunski. 

Fotografije: Kenzo

Modna marka Kenzo novu kolekciju predstavila provokativnim editorijalom

Modna marka Kenzo novu kolekciju predstavila provokativnim editorijalom Modna marka Kenzo novu kolekciju predstavila provokativnim editorijalom Modna marka Kenzo novu kolekciju predstavila provokativnim editorijalom