Image Haddad, hrvatski pret-a-porter brand (odjećom koja nosi dizajnerski potpis a ipak je dostupna u većim serijama), prvi u Hrvatskoj, u svojim dućanima predstavlja novitet koji daje dodatnu dimenziju pojmu kupovine i unapređuje iskustva potrošača.

Projekt “interaktivni izlog” uz pomoć touchscreen tehnologije omogućuje prolaznicima da razgledavaju cjelokupnu Image Haddad kolekciju. 

Odabirom određenog modela pojavljuju se sve relevantne informacije, nudi se mogućnost ocjenjivanja artikala, a svoje omiljene komade moguće je podijeliti i s prijateljima na Facebooku. Ne morate brinuti da ćete se trebati logirati na Facebook na ovom ekranu, već će vam se nakon odabira pojaviti QR kod koji kad skenirate možete podijeliti isti na vašem Facebooku.

Za svaki artikl softver korisniku predlaže modele s kojima se on može kombinirati, a može se pogledati i prijedloge gotovih stylinga. Također, spomenimo kako je ekran dinamičan i dok ga nitko ne dira, pa se tako u pozadini mijenjaju fotografije koje će svakako privući pažnju prolaznika.

U izradi je još i funkcija „Stilist“ koja će kupcima omogućiti kombiniranje artikala na virtualnoj lutki, a svoje modne kombinacije moći će podijeliti s drugima. Aplikacija „Interaktivni izlog“ izrađena je u suradnji s hrvatskom kompanijom MYRIO Solution koja se specijalizirala za uvođenje inovativnih rješenja na području prodaje.

Prvi „Interaktivni izlog“ nalazi se u Image Haddad dućanu u Arena Centru Zagreb, a ako se reakcije kupaca pokažu pozitivnima, ovaj pilot projekt zaživjet će i u ostalim prodavaonicama te modne marke diljem Hrvatske.

Modni brand Image Haddad u svoje trgovine uveo virtualni izlog

Modni brand Image Haddad u svoje trgovine uveo virtualni izlog

Modni brand Image Haddad u svoje trgovine uveo virtualni izlog

Modni brand Image Haddad u svoje trgovine uveo virtualni izlog

Modni brand Image Haddad u svoje trgovine uveo virtualni izlog