Posljednjih dana puno se govori o Teslinu Cybertrucku. Velika je vijest i sama činjenica da su, nakon brojnih odgoda, počele isporuke ovog pickupa koji, čini se, neće biti dostupan na europskom tržištu, na žalost brojnih ljubitelja ove kompanije na starom kontinentu.
U analizi Tesline tržišne strategije za Cybertruck, na Business Insideru kažu kako bi se Elon Musk mogao odlučiti na zanimljivu taktiku kakvu koristi i Ferrari. A to je ograničenje ponude kako bi cijene zadržali visokima i kako bi se na umjetan način stvorila nestašica, odnosno iščekivanje. Hoće li Tesla kopirati Ferrari s ograničenom serijskom proizvodnjom? Kompanija može namjerno ograničiti serijsku proizvodnju kako bi zadržala nestašicu, a u isto vrijeme usmjeriti resurse kompanije na profitabilnije proizvode, komentirao je analitičar Morgan Stanleya Adam Jonas. On je podsjetio na neke primjere iz automobilske povijesti - proizvodnju Aston Martina Lagonde koji je bio dostupan u 645 komada te na Ferrari koji je ograničio proizvodnju Daytone SP3 na samo 599 komada.
Analitičari očekuju kako će Tesla prodati sve pickupove koje proizvode 2024. i 2025. godine tako da će Cybertruck konstantno biti rasprodan, iako će proizvodnja biti prilično mala.
Očekivanja Wall Streeta tako govore da bi Tesla sljedeće godine modela prodati oko 48.500 svojih pickupova, što znači da će ovo vozilo imati minoran udio u ukupnoj prodaji Teslinih vozila. Npr. ove godine očekuje se kako će Tesla prodati oko 1,8 milijuna automobila. Godinu poslije proizvodnja će se povećati i, ovisno kojeg analitičara pitate, mogla bi doseći između 150 i 230 tisuća komada. U Morgan Stanleyu vlada još veći pesimizam oko prodaje te spominju manje od 80 tisuća prodanih komada u 2025., odnosno u prve dvije godine manje od 110 tisuća prodanih vozila. Dakle, tijekom prve dvije godine prodaje ukupna prodaja Cybertrucka bi trebala iznositi između 100 i 300 tisuća, a treba podsjetiti kako je broj prednarudžbi dosegao više od 2 milijuna.
Ono što su Tesla i Musk svakako uspjeli, a to je da se o Cybertrucku konstantno govori. Ponekad iz dobrih razloga, ponekad iz loših, no kako često podsjećaju stručnjaci za odnose s javnošću - svaki PR je dobar PR, a po početnom interesu za Cybertruckom, čini se kako se to može primijeniti i na Teslu i njihov pickup.
Izvor: Business Insider