Na Superbowlu poslano preko 4,000 tweeteva po sekundi

Osim što je rekordnih 162.9 milijuna ljudi gledalo ovogodišnje izdanje Superbowla, isti je postao i najgledanijii TV događaj ikad, sa najviše poslanih tweeeva u seknudi za neki sportski događaj.

Zimo
Zimo
Zimo | 10.02.2011. / 00:39 komentari
Na Superbowlu poslano preko 4,000 tweeteva po sekundi

Osim što je rekordnih 162.9 milijuna ljudi gledalo ovogodišnje izdanje Superbowla, isti je postao i najgledanijii TV događaj ikad, sa najviše poslanih tweeeva u seknudi za neki sportski događaj.

tri vijesti o kojima se priča Pametni telefon, ilustracija Mali, ali značajna promjena Stavljate telefon na stol s ekranom prema gore? Evo zašto biste trebali promijeniti tu naviku Uređaj koji izvlači pitku vodu iz zraka Nije znanstvena fantastika Stvorili pitku vodu iz "ničega": Ovaj genijalan izum mogao bi spasiti mnoge živote Samsung Galaxy S25 serija - 11 Nakon Britanaca, pozvali i Amerikance Iz Samsunga pozvali korisnike na aktivaciju važne opcije na telefonima

Samim time Twitter je zabilježio i novi rekord sa čak 4,064 poslanih tweetava u sekundi, ujedno i najviše TPS-a vezano uz sportski događaj.

Superbowl je nadmašio prijašnji rekord u svijetu sporta koji je do sad držala utakmica Svjetskog nogometnog prvenstva između Japana i Danske (3-1) prošle godine, gdje se poslalo 3,283 tweeteva po seknudi.

No unatoč velikoj gledanosti Superbowla rekord TPS-a i dalje drži Nova godina u Japanu gdje je ta brojka iznosila 6,939 TPS.

Drugi događaj koji je obilježio velik broj TPS-a je trenutak kada se Usher pridružio nastupu Black Eyed Peasa na poluvremenu utakmice koji je izazvao mnogo medijske pažnje.

Naravno, Superbowl bez kreativnih reklama nije Superbowl, pa je tako Doritos sa svojom reklamom postao brand o kojem se najviše pričalo na Twitteru, a Audi i Pepsi zauzeli su drugo odnosno treće mjesto. Sljedili su ih Chevy, Coca-Cola i Groupon. Kliknite na sliku ispod za veći pregled.

Vezane vijesti