Jedno prošlogodišnje istraživanje pokazalo je kako popularni i slavni glumci i pjevači nisu toliko zanimljivi novim generacijama kao u osamdesetima, devedesetima i početkom prošlog stoljeća, već oni imaju nove heroje – mlade internetske zvijezde koje putem YouTubea i društvenih mreža zabavljaju milijune ljudi diljem svijeta. Za razliku od 'umišljenih' hollywoodskih zvijezda koje okružene tjelohraniteljima hodaju po crvenim tepisima i nemaju skoro nikakav kontakt sa svojim obožavateljima, mlade zvijezde s YouTubea svakodnevno komuniciraju sa svojim fanovima, druže se s njima, odgovaraju na njihova pitanja putem Facebooka, Twittera itd.

Vjerojatno najveća zvijezda s YouTubea je Felix Kjellberg, na internetu poznatiji kao PewDiePie kojeg na Googleovom video servisu prati skoro 47 milijuna ljudi, a njegovi videozapisi do sada su pogledani skoro 13 milijardi puta. Zahvaljujući YouTubeu, ovaj je mladi Šveđanin do sada već okrenuo milijune dolara, a prema informacijama koje su objavili na Business Insideru, prošle je godine zaradio više od osam milijuna dolara, što je povećanje od jedanaest posto u odnosu na godinu ranije kada je zaradio 7,4 milijuna dolara. Osim velikog novca kojeg zarađuje, PewDiePie svoju je slavu i popularnost iskoristio i za pomoć drugima te je sudjelujući u humanitarnim akcijama pomogao u prikupljanju više od milijun dolara. Početkom ove godine PewDiePie proširio je svoje digitalno carstvo s Revelmodem, mrežom namijenjenom ljubiteljima video igara, glazbe i zabave koju je pokrenuo u suradnji s Maker Studiom.  

Izvor: Business Insider