Nakon LinkedIna i Zynga ide na burzu

Kako se i očekivalo, nakon nevjerojatnog uspjeha LinkedIna i Yandexa, sada gigant društvenih igara Zynga izlazi na burzu.

Zimo Zimo Iva Krc | 25.05.2011. / 08:29

Nakon LinkedIna i Zynga ide na burzu

Kako se i očekivalo, nakon nevjerojatnog uspjeha LinkedIna i Yandexa, sada gigant društvenih igara Zynga izlazi na burzu.

Zynga planira u iduća dva tjedna podnijeti zahtjev za javnu ponudu. Pošto je kompanija u samo tri godine postala jedan od najvećih igrača na području online igara, najvećim dijelom zahvaljujući distribuciji preko Facebooka, očekuje se velika potražnja za njenim dionicama.

Navodno će Goldman Sachs biti među vodećim bankarima u ovoj ponudi. Iako je prethodno vrijednost kompanije procijenjena na otprilike 10 milijardi dolara vrlo je vjerojatno da će na tržištu postići puno veći iznos. Nakon njezinog izlaska na burzu isto se očekuje i za Groupon i Facebook.

Zyngina najuspješnija igrica CityVille ima mjesečno 250 milijuna aktivnih korisnika i dodatnih 90 milijuna svakog mjeseca što je 6 puta više od njezine konkurencije, a prošle godine je objavila profit od 400 milijuna dolara.

Većina prihoda joj dolazi od naplaćivanja korisnicima kupovinu virtualnih dobara ali je krenula i s oglašivačkim poslovima zajedno s McDonald’som i Sony Pictures Entertainmentom te radi na prilagođavanju svojih igrica za Yahoo, iPhone  iPad. Od Zynge zasad još nema službenog komentara.

Via BusinessInsider

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti