Milijuni korisnika jučer popodne, odnosno navečer po hrvatskom vremenu nisu mogli pristupiti nekim od najpopularnijih internetskih servisa poput Gmaila i YouTubea. Uzrok problema, objavili su naknadno iz Googlea, bio je u zagušenju mreže povezanim s Google Cloudom, kojim se osim samog Googlea koriste i brojne druge kompanije, zbog čega ne samo da korisnici nisu mogli gledati npr. videozapise na YouTubeu ili se dopisivati putem Gmaila i Hangoutsa, već nisu mogli objavljivati sadržaj na S napchatu pa čak ni plaćati putem Shopifyja.
Također, problem je zahvatio i alate kojima se Googleovi zaposlenici koriste za komunikaciju, što je dodatno usporilo rješavanje problema, no nakon nešto više od četiri sata situacija se za većinu servisa vratila u normalno stanje. Pogled na stranicu Down detector otkriva kako je najgore bilo sinoć između 22 i 23 sata, kada je skoro 50 tisuća korisnika prijavilo probleme sa Snachatom, a čini se da i dalje veliki broj korisnika ima problema s tom mrežom te je nešto prije 6 ujutro po hrvatskom vremenu više od 7 tisuća ljudi prijavilo probleme poput nemogućnosti objave storyja i slično.
Također, dio korisnika i dalje prijavljuje probleme s Google Cloudom, dok je za servise poput Gmaila i YouTubea situacija u potpunosti riješena. Zagušenje mreže najgore su osjetili korisnici na istočnoj obali SAD-a, dok u Europi taj problem nije bio toliko izražen, no dio korisnika nije mogao pristupiti Gmailu i YouTubeu ili je pristup bio usporen.
Iz Googlea su objavili kako sada slijedi analiza problema te rad na poboljšanju sustava kako se ovakve situacije u budućnosti više ne bi ponavljale, uz "iskrenu ispriku svim korisnicima".
Izvor: YouTube