Mlađe selfie generacije navikle su na konstantno fotografiranje i snimanje videozapisa te često dnevno snimaju desetke vlastitih fotografija i selfija, a neki pretjeruju te čak žele napraviti operacije i ići na kozmetičke tretmane kako bi im lica izgledala kao selfiji na kojima su primijenili nekakve filtere za ljepotu. Oni malo stariji koji su odrasli u analognom/offline svijetu nisu toliko opsjednuti selfijima, no od početka pandemije više su postali svjesni svog prikaza na ekranima te dio njih, pogotovo pripadnica ljepšeg spola, puno više primjenjuje različite kozmetičke i kliničke tretmane u odnosu na razdoblje prije početka tzv. novog normalnog.

Razlog je, kako su ga nazvali stručnjaci iz kozmetičke industrije - "Zoom boom". Kako su sastanke i urede zamijenile videokonferencije i razgovori putem različitih platformi poput Zooma, tako su i oni stariji postali svjesni svog prikaza na ekranu. Potražnja za kozmetičkim tretmanima, pogotovo na licu i vratu, uvelike je porasla od početka pandemije jer zaposlenici žele izgledati bolje tijekom videopoziva.

Kada se osjećaš da dobro izgledaš, zbog toga se bolje osjećaš pa zašto to ne napraviti, komentirala je za BBC vizažistkinja Catherine Dudley-Bacon koja se i sama podvrgnula nekim tretmanima uključujući i botox, kako bi se osjećala bolje i imala veće samopouzdanje.

Prema riječima Annie Cartwright iz klinike za uljepšavanje u Cardiffu, zabilježeno je iznenađujuće povećanje potražnje za tretmanima, pogotovo od klijenata koji su im se prvi put javili upravo od početka pandemije. Mislila sam da će tijekom globalne pandemije ljudima na pameti biti drugi zdravstveni problemi, no ostali smo zaista iznenađeni brojem upita koje smo dobili.

Kao razlog javljanja mnogi su naglasili upravo Zoom i videopozive, a iako su se u klinici pripremili na nekoliko mirnih mjeseci, svi termini zauzeti su do prosinca, dok se za neke tretmane mora čekati i duže: Potražnja je najveća do sada.

Izvor: BBC