Nevjerojatno: Kažnjeni jer su kritizirali hotel na Trip Advisoru!

Nezadovoljni uslugom i smještajem u hotelu, bračni je par napisao negativnu kritiku na Trip Advisoru, a hotel im je zbog toga skinuo sto funti s kartice

Hrvoje Jurman Hrvoje Jurman | 20.11.2014. / 09:32

Nevjerojatno: Kažnjeni jer su kritizirali hotel na Trip Advisoru!

Tony i Jan Jenkinson nedavno su odsjeli u Broadway hotelu u Blackpoolu te su, prilikom prijave, potpisali standardne formulare vezane uz hotelska pravila i ponašanje koje, kao i većina gostiju, nisu niti pročitali. Ovaj britanski par nije bio zadovoljan sa smještajem i uslugom te su, kada su se vratili doma, na Trip Advisoru napisali negativne kritike i hotel nazvali trulim i smrdljivim. Nedugo nakon te kritike, šokirali su se kada su vidjeli da im je hotel skinuo sto funti s kartice te su im iz hotela poručili da su samo postupili prema pravilniku kojeg su oni potpisali.

U tom pravilniku, kojeg svi potpisuju, ali skoro nitko ne čita, među inim stoji da neki gosti možda neće uživati u boravku, ali da zbog toga ne smiju pisati negativne recenzije na internetskim stranicama, odnosno da će za svaku negativnu recenziju na bilo kojoj internetskoj stranici naplatiti maksimalno sto funti po recenziji. Supružnici nisu mogli vjerovati što im se dogodilo te su odmah kontaktirali hotel, no bez obzira na njihovu žalbu, iz hotela su im poručili da se ne mogu žaliti jer su, potpisom formulara, svi gosti pristali na te uvjete, odnosno na novčane kazne u slučaju negativnih kritika na internetskim stranicama. 'Uprava hotela misli da je naišla na učinkovito rješenje koje će spriječiti negativne kritike na internetu', komentirali su na Digital Trendsu ovu situaciju, a ovo nije prvi hotel koji je uveo ovakvu politiku te je u kolovozu jedan hotel u New Yorku objavio da će negativne recenzije kažnjavati s čak 500 dolara. Jedan od razloga zbog kojeg su se u Broadway Hotelu odlučili na ovakav potez jesu brojne negativne recenzije njihovih posjetitelja – hotel zauzima 858. mjesto od 894 hotela na širem području te je većinom ocijenjen samo s jednom zvjezdicom (iako je 17 osoba dalo maksimalnu ocjenu) uz prilično loše kritike.

Inače, hoteli i restorani posljednjih godina imaju velikih problema s posjetiteljima koji ih sve češće ucjenjuju – prijete im da, ako im ne daju popust na smještaj, odnosno hranu (neki čak traže i potpuno besplatne usluge) napisat će negativne kritike na Trip Advisoru i drugim popularnim internetskim stranicama. 

Foto: Thinkstock

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti