Rimac Automobili i ove će godine oduševiti posjetitelje Ženevskog sajma automobila. Nakon što su prošle godine predstavili C_Two, nastavili su s razvojem tehnologije koja se skriva u unutrašnjosti automobila.
Autoshow se za javnost otvara 7. ožujka, a novinari i proizvođači već su danas mogli vidjeti sve novitete.
Podsjetili su kako je C_Two najsnažniji električni hiperautomobil na svijetu, a proteklu su godinu iskoristili kako bi ispunili i premašili sve uvjete za homologizaciju diljem svijeta.
Prošle godine predstavljen model doživjet će poboljšanja i prije no što 2020. izađe na ceste diljem svijeta.
C_Two (Foto: Rimac Automobili)
Monokok šasija koja je napravljena od karbonskih vlakana u potpunosti je dizajnirana u Rimac Automobilima, a ujedno predstavlja i najveću monokok šasiju napravljenu od karbonskih vlakana u jednom komadu. Ono što je posebno kod C_Two je baterija i pogon koji su ugrađeni u samu šasiju.
Kako ističu iz Rimac Automobila, šasija zajedno s krovom teži manje od 200 kilograma, a ugrađena 120 kWh snažna baterija, samo doprinosi čvrstoći cijele konstrukcije. Kako bi to postigli, koristili su karbonski materijal s 2200 slojeva, 222 aluminijska umetka i kompliciran proces oblikovanja.
C_Two (Foto: Rimac Automobili)
C_Two ima četiri individualna električna motora kojima upravlja Rimčev električni pogon All-Wheel Torque Vectoring koji raspoređuje moment po svakom kotaču, kontrolira moment 100 puta u sekundi i na taj način omogućuje iskorištavanje maksimalne količine prianjanja svakog kotača.
Poseban sustav upravljanja koji se sastoji od četiri električna motora stvara snagu od 1.914 KS i 2.300 Nm, što omogućava postizanje brzine od 100 kilometara na sat za samo 1,85 sekundi. Pri tome treba napomenuti kako mu je najveća brzina čak 412 kilometara na sat.
C_Two (Foto: Rimac Automobili)
No, iz Rimca su se pohvalili kako se njihov sustav upravljanja nalazi u još jednoj jurilici koja se našla u Ženevi.
Pininfarinin hiperautomobil Battista ispod prepoznatljivog talijanskog dizajna skriva hrvatski motor.
Točnije, otprilike polovica tehničkih komponenti koji osiguravaju ubrzanje od nule do 100 za manje od dvije sekunde te najveću brzinu od oko 350 kilometara na sat, dolaze upravo iz Rimac Automobila.
Postoji čisti okvir električnog motora, ali mi smo ga prilagodili našem, karakterističnom načinu vožnje, koji je potpuno drugačiji (od Rimčevog), pojasnio je CEO Pininfarina Michael Perschke na sajmu u Ženevi.
Otkrio je i kako je upravo Pininfarina najveći kupac Rimčeve tehnologije, zbog čega su vjerojatno "važniji od Porschea".
Unatoč cijeni između 2 i 2,5 milijuna dolara po automobilu, iz Pininfarina su se pohvalili kako već imaju prodano više od 30 primjeraka koji će mahom voziti po američkim cestama tek 2021. godine.