Nikeov 'Just do it' slavi 25 godina i ima odličnu novu kampanju

Prošlo je 25 godina od kada je Nike po prvi puta predstavio svoj dobro poznati slogan ''Just do it'' koji im je zajedno sa zaštitnim znakom osigurao značajnu prednost pred konkurentima.

Zimo
Zimo
Filip Šturman | 22.08.2013. / 19:04 komentari
Nikeov 'Just do it' slavi 25 godina i ima odličnu novu kampanju

Prošlo je 25 godina od kada je Nike po prvi puta predstavio svoj dobro poznati slogan ''Just do it'' koji im je zajedno sa zaštitnim znakom osigurao značajnu prednost pred konkurentima.

tri vijesti o kojima se priča Pametni telefon, ilustracija Mali, ali značajna promjena Stavljate telefon na stol s ekranom prema gore? Evo zašto biste trebali promijeniti tu naviku Uređaj koji izvlači pitku vodu iz zraka Nije znanstvena fantastika Stvorili pitku vodu iz "ničega": Ovaj genijalan izum mogao bi spasiti mnoge živote Samsung Galaxy S25 serija - 11 Nakon Britanaca, pozvali i Amerikance Iz Samsunga pozvali korisnike na aktivaciju važne opcije na telefonima

U čast tome lansirali su novu kampanju nazvana ''Possibilities'' u kojoj kroz naraciju Bradleya Coopera, pojavljivanje sportskih zvijezda poput Gerarda Piquea, LeBron Jamesa i Serene Williams pozivaju cijelu vlastitu digitalnu zajednicu od preko 18 milijuna članova da izazove prijatelje na postizanje novih osobnih rekorda u nizu disciplina i situacija.

Kroz zaista motivacijski video pozivaju se Nike obožavatelji da se koristeći Nike+Running, NikeFuel i hashtag #justdoit uključe u novo definiranje vlastitih granica i time prošire riječ o brendu.

Nike također ovime pomiče vlastite granice brenda te se još snažnije želi pozicionirati u zajednici sportaša i rekreativaca.

Vezane vijesti