Njihove usluge koriste najveće svjetske tvrtke, a sad su proglašeni za hrvatske EY Poduzetnike godine

Priliku za predstavljanje na svjetskoj pozornici trojac iz Infobipa osigurao je osvajanjem titule hrvatskog EY Poduzetnika godine, gdje su izabrani u konkurenciji od 50 poduzetnika iz 35 domaćih tvrtki.

Martina Čizmić | 29.03.2019. / 10:33

Galerija

Silvio Kutić (CEO), Roberto Kutić (COO) i Izabel Jelenić (CTO), suosnivači i vlasnici kompanije Infobip, IT diva iz Vodnjana, pobjednici su petog, jubilarnog izdanja izbora za EY Poduzetnika godine i predstavljat će Hrvatsku na svjetskom izboru u Monte Carlu u lipnju ove godine.

Priliku za predstavljanje na svjetskoj pozornici trojac iz Infobipa osigurao je osvajanjem titule hrvatskog EY Poduzetnika godine gdje su izabrani u konkurenciji od 50 poduzetnika iz 35 domaćih tvrtki.

Infobip svoju priču o uspjehu gradi na svom glavnom proizvodu, komunikacijskoj platformi u oblaku. Sa 61 uredom na 6 kontinenata, 10 data centara i više od 1500 zaposlenika, svojim poslovnim partnerima i klijentima Infobip pruža usluge komuniciranja preko SMSa, e-maila, aplikacija za chat, glasovnih poruka pa sve do naprednih komunikacijskih tehnologija poput RCS-a i IoT-a. Njihove usluge pokrivaju gotovo 70 posto svjetske populacije, a cilj im je pokriti svih 100 %.

„Dolazimo iz malene zemlje, za koju se ne vežu brojni svjetski uspjesi u visokoj tehnologiji. Drago mi je da se ta slika sve više mijenja. Od početka smo bili vrlo uporni i vjerovali da uz velik trud možemo uspjeti globalno. Naši korijeni su u Vodnjanu, u Istri, gdje nam je i danas sjedište i gdje sve više naših zaposlenika iz cijelog svijeta, uz našu potporu, dolazi živjeti. Vodnjan želimo pretvoriti u tech city u kojem rade vrhunski stručnjaci, u grad u kojem možete popiti kavu s inženjerima iz cijelog svijeta. U Hrvatskoj u sljedeće tri godine želimo zaposliti 1000 developera i 1000 presales inženjera, a trenutačno gradimo i veliki kampus u Zagrebu. Naši zaposlenici, pionirski duh i naša strast za inovacijama doveli su nas do toga gdje smo danas, ali imamo još moramo puno toga naučiti i zato želimo očuvati taj osjećaj kao da smo još uvijek tek na početku“, rekao je ovom prilikom Silvio Kutić, CEO kompanije.

Da su tvrtke i ljudi s ovih prostora okretnije od velikih, već pomalo tromih korporacija, dodaje Roberto Kutić, COO Infobipa.

„Naša sposobnost brze prilagodbe lokalnim tržišnim uvjetima i spremnost na rizik kako bismo klijentima dostavili najbolju moguću uslugu postala je naš zaštitni znak. Našim klijentima osiguravamo lokalnu podršku kakvu ne mogu dobiti od naših globalnih konkurenata i veliko nam je zadovoljstvo što nam je sve to uspjelo s našim ljudima, ovdje iz Hrvatske. Zaposlenici Infobipa naša su najveća vrijednost i zato smo danas ovdje. Ne bježimo od rizika, a iskustvo nas je naučilo da na prepreke možda ne možemo utjecati, ali možemo utjecati na način na koji ih savladavamo. A inženjeri uvijek vole dobar izazov te uživaju kada imaju mogućnost razvijati nova, inovativna rješenja,“ kaže Roberto Kutić.

Upravo su inženjeri pokretačka snaga Infobipa, što se odražava i u postavljenoj strategiji kompanije – postati Centar izvrsnosti inženjerstva koji će, uz najmoderniju tehnologiju i agilne metodologije, okupljati najbolje softverske inženjere u stvaranju inovativnih komunikacijskih rješenja na regionalnoj i globalnoj razini.

„Developeri i inženjeri kod nas imaju priliku raditi na vrhunskim proizvodima i uslugama koje razvijamo već godinama za klijente kao što su Uber, WhatsApp, Viber i mnoge druge svjetske kompanije. U našim hrvatskim developerskim centrima u Vodnjanu, Rijeci i Zagrebu, a uskoro i u Splitu, razvijamo vlastitu komunikacijsku platformu i usluge koje koristi cijeli svijet - našim rješenjima dopiremo do gotovo 7 miljardi korisnika i stvari u više od 190 zemalja“, izjavio je CTO kompanije Izabel Jelenić te dodao:

„Developeri i inženjeri u Infobipu imaju jedinstvenu priliku da aktivno sudjeluju u kreiranju komunikacijskih tehnoloških rješenja budućnosti i tako ostave svoj trag u svijetu globalnih komunikacija.”

EY Poduzetnik godine jedinstveni je globalni program koji revizorsko-konzultantska kuća EY provodi više od 30 godina, a danas se održava u više od 60 zemalja diljem svijeta. U prethodna četiri izdanja Hrvatsku su na svjetskom izboru predstavljali Mate Rimac iz tvrtke Rimac Automobili, Alan Sumina i Zoran Vučinić iz tvrtke Nanobit, Đuro Horvat iz tvrtke Tehnix te Marko Pipunić iz tvrtke Žito.

Priliku za predstavljanje na svjetskoj pozornici trojac iz Infobipa osigurao je osvajanjem titule hrvatskog EY Poduzetnika godine, gdje su izabrani u konkurenciji od 50 poduzetnika iz 35 domaćih tvrtki.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti