Iako je tržište društvenih mreža i aplikacija za komunikaciju i dijeljenje fotografija i videozapisa prilično zasićeno, povremeno se pojave nove aplikacije s potencijalom privlačenja milijuna korisnika koje bi mogle konkurirati najpoznatijim mrežama. Npr. teško da je netko mogao predvidjeti uspjeh Clubhousea, aplikacije za razgovore uživa koja je u kratko vrijeme postala toliko popularna da su je kopirale gotovo sve najveće mreže.

Još jedna takva aplikacija s velikim potencijalom jest i Poparazzi, nedavno predstavljena platforma za dijeljenje fotografija koja je dostupna korisnicima iPhonea, a o njezinoj popularnosti najbolje govori činjenica da je trenutačno najpopularnija aplikacija u američkom App Storeu.

Cilj developera koji su razvili Poparazzi jest, kako su to naglasili u objavi za javnost, njegovanje autentične razmjene fotografija između prijatelja. U fokusu su, dakle, prijatelji osobe koja fotografira, a ne ona sama te je, vjerovali ili ne, objavljivanje svojih fotografija, odnosno selfija - zabranjeno. Time se, poručuju iz kompanije, želi smanjiti pritisak na osobe da na fotografijama izgledaju savršeno te su svoju mrežu prozvali antiselfi klubom. Poparazzi je koncipiran tako da se na korisničkom zidu pojavljuju fotografije osoba koje su objavili njihovi prijatelji, tj. drugi korisnici te mreže, dok se fotografije koje su oni snimili (ne svoje, nego fotografije njihovih prijatelja) pojavljuju unutar sekundarnog taba.

Osim nemogućnosti objave selfija, aplikacija dolazi s još nekim opcijama koje bi trebale pozitivno djelovati na dobrobit korisnika i smanjiti pritisak koji danas osjećaju korisnici društvenih mreža, a koji se odnosi na to da imaju što više pratitelja, komentara i slično. Naime, na Poparazziju ne možete vidjeti koliko pratitelja imaju drugi korisnici, nema komentara objava (ispod fotografija može se objaviti emotikon), a ne postoji mogućnost uređivanja slika prije objave. Dakle, mreža bez filtara koji bi uljepšali snimljene fotografije.

Prilikom objave fotografija prijatelja njima se automatski pošalje obavijest te oni, naravno, ne moraju prihvatiti da im se ta fotografija pojavi na njihovi profilu. U kratko vrijeme Poparazzi je privukao veliku pozornost te će biti zanimljivo pratiti kako će korisnici prihvatiti aplikaciju u budućnosti, kao i hoće li privući Zuckerbergovu pažnju. Naime, osnivač Facebooka često kopira uspješne aplikacije i opcije konkurentskih aplikacija pa se ne bismo trebali začuditi ako pokuša nešto slično napraviti i s Poparazzijem.

Izvor: Protocol