Facebook uvodi novu značajku koja se mnogima možda i neće svidjeti

Facebook uvodi svojevrsni oblik cenzure na svoju platformu, u obliku skočnog prozora koji pita korisnike jesu li pročitali članak koji upravo žele podijeliti na svojem profilu.

Branimir Vorša | 11.05.2021. / 09:20 komentari
Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Facebook uvodi novu značajku koja bi trebala pomoći u borbi protiv širenja dezinformacija, no za neke korisnike to je prvi korak prema cenzuri na najvećoj društvenoj mreži. Radi se o skočnom prozoru koji će se pojaviti ako korisnik automatski odluči podijeliti članak a da ga nije ni otvorio. Trenutačno je u fazi testiranja kod ograničenog broja korisnika, no može se očekivati da će uskoro biti uključena svim korisnicima.

tri vijesti o kojima se priča Pandemija, ilustracija Mogu li te promjene nestati? Otkrili neočekivanu posljedicu pandemije: Čak i kod ljudi koji nikada nisu bili zaraženi Xiaomi YU7 Na struju Potražnja za ovim automobilima je nevjerojatna, a uskoro napokon stižu i u Europu MMS poruke, ilustracija Još jedan sigurnosni propust Počele su mu stizati poruke s nepoznatog broja, a onda je otkrio njihove stvarne pošiljatelje

Cilj je, tvrde iz Facebooka, pomoći korisnicima te društvene mreže da budu bolje informirani. Zasad će ta nova značajka Facebooka zahvatiti tek šest posto korisnika mobilnih uređaja s Androidom.

Facebook je na Twitteru poručio da njihova nova značajka promovira "informiranije dijeljenje novinskih članaka".

Ako odlučite podijeliti link na informativni članak koji niste ni otvorili, pokazat ćemo vam poruku u kojoj vas se potiče da otvorite i pročitate članak prije negoli ga podijelite s drugima, poručuju iz Facebooka.

Skočni prozor ima poruku upozorenja koja glasi: "Upravo ćete podijeliti ovaj članak a da ga niste ni otvorili. Dijeljenje članaka bez čitanja može značiti i propuštanje ključnih činjenica". Ispod te poruke nalaze se dvije opcije, prva kaže "otvori članak", a druga "nastavi dijeliti".

Reakcije na Facebookovu objavu na Twitteru zasad su uglavnom pozitivne, a neki od korisnika sugerirali su da Facebook uključi sličnu značajku i za komentiranje objava na toj društvenoj mreži.

Klikni, pročitaj, nauči stvari i onda komentiraj, napisao je jedan od korisnika Twittera ispod Facebookove objave.

Izvor: Daily Mail

Komentirajte clanke na portalima Nove TV i osvojite vrijedne nagrade

Vezane vijesti