Novi trendovi u poslovanju prisiljavaju banke na digitalnu transformaciju

Na konferenciji koja je okupila više od 500 sudionika iz cijele regije, THINK South East Europe Summit, IBM je objavio primjere suradnje s bankama iz cijele regije.

Martina Čizmić | 11.09.2019. / 13:08

Johannes Maurer i Bernhard Gotze (Foto: IBM)

Trendovi na području bankarske industrije ubrzano se mijenjaju - velik broj novih regulativa te sve kompleksniji zahtjevi korisnika pokreću značajne promjene u bankarskom sektoru, poruka je koju su s konferencije IBM THINK South East Europe Summit poslali bankari, ali i IBM-ovi stručnjaci. 

Na konferenciji koja je okupila više od 500 sudionika iz cijele regije IBM je objavio primjere suradnje s bankama iz cijele regije. 

Kako je pojasnio Johannes Maurer, glavni direktor IBM-a za jugoistočnu Europu, IBM je u Hrvatskoj surađivao sa Zagrebačkom bankom na projektima implementacije novih usluga za korporativne klijente i maloprodajne korisnike. ZABA je uvela DevOps praksu i automatizirala instalacije i konfiguracije servera te postavljanje aplikacija, uz pomoć IBM UrbanCode Deploy (UCD) platforme. Time je ZABA uspješno nastavila razvijati aplikacije na inovativan i brz način čime može brže razvijati i implementirati nove usluge za sve bolje korisničko iskustvo.

Zoran Hrustić i Adam Wojtkowski (Foto: IBM)

Osim pozitivnih primjera iz prakse, među kojima je i uvođenje sustava Aspera na Novu TV, sudionici su mogli čuti o najnovijim trendovima u umjetnoj inteligenciji, obradi podataka, računarstvu u oblaku, ali i sigurnosti te prijenjama kojima su izloženi kako bankarski sektor, tako i ostale tvrtke. 

Zoran Hrustić iz IBM-a je u razgovoru s Adamom Woytkowskim pojasnio i zašto je IBM odlučio kupiti Red Hat te koji su njihovi daljnji planovi u budućnosti. Kako je Hrustić istaknuo u razgovoru s novinarima, Red Hat će sa svojim rješenjima omogućiti IBM-u da ponudi veću lepezu usluga i servisa svojim klijentima, a ujedno i riješiti neke probleme s kojima se njihovi klijenti susreću tijekom korištenja clouda. 

Novinari su imali prilike vidjeti koliko je lako (ili teško) napraviti chatbot koji te temelji na IBM-ovom Watsonu, a koji se može koristiti u različitim situacijama. Tako je jednostavan chatbot moguće napraviti i pokrenuti već za 15-ak minuta, dok je za kompleksnije chatbotove odnosno one koji će se koristiti u specifičnim situacijama, vrijeme "izrade" i implementacije nešto dulje, ali i dalje brže no što bi se očekivalo. 

 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti