Instagram je na svom službenom blogu objavio kako kreću u ekspanziju oglasa diljem svijeta, za početak u Australiji, Kanadi i Velikoj Britaniji.

S preko 200 milijuna korisnika, Instagram je na dobrom putu da krene u konkretniju zaradu, što znači više oglasa u vašem feedu. No kod Instagrama su stvari drastično drugačije nego kod primjerice Facebooka, pa tako neke reklame nećete niti primijetiti, osim ako pogledate u gornji desni ugao gdje stoji “sponsored”.

Iz kompanije kažu kako su nakon testnog razdoblja s nekim od top brandova na svijetu primijetili vrlo dobro rezultate, u nekim slučajevima čak i puno bolje od prosjeka industrije oglašavanja, barem što se tiče performansi.

Oglasi u navedenim zemljama počet će s prikazivanjem krajem godine, a do onda će se provesti još puno testova kako bi se oglasi optimizirali, drugim riječima kako ne bi smetali korisnicima koji koriste ovaj servis.

Iako se već sada većina brandova promovira putem Instagrama, pomoću ovih oglasa njihov će se post istaknuti negdje na vrhu vašeg feeda, primjerice druga ili treća fotka po redu, što ne predstavlja neki veliki problem, ako se nas pita.

Dakle, Instagram radi vrlo pažljivo i suptilno kako ne bi otjerao svoje korisnike, a opet da s druge strane omogući brandovima oglašavanje kroz svoju platformu.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju