Brojni korisnici internetskih servisa i društvenih mreža poput Googleove tražilice, Facebooka, Twittera i drugih svjesni su da, iako korištenje tih usluga ne moraju ništa platiti, one ipak nisu u potpunosti besplatne. Naime, koliko god korisnici namještali postavke privatnosti, činjenica je kako Facebook i Google prate sve što korisnici rade, surfaju i pretražuju na internetu i na temelju tih informacija, odnosno ustupajući ih oglašivačima, zarađuju milijarde dolara. No, ne prate korisnike samo internetski servisi i društvene mreže, već problema s praćenjem imaju i vlasnici televizora. Samsung i LG neke su od kompanija koje prate aktivnosti korisnika, no samo ako to oni odluče i aktiviraju ove opciju, a prema informacijama Business Insidera, korisničke aktivnosti prate i televizori kompanije Vizio. No, za razliku od Samsunga i LG-a, ova je opcija (Smart Interactivity) automatski uključena na njihovim televizorima tako da vlasnici nisu niti svjesni da bi je, ako ne žele da netko prati njihove aktivnosti, morali sami isključiti.

Osim što prate sadržaj koji korisnici gledaju, oni te informacije dijele s oglašivačima koji, na temelju njih, korisnicima mogu prikazivati reklame – i to ne samo na televizorima, već i na drugim uređajima poput računala i pametnih telefona. Tehnologija kojom se koristi Vizio analizira sadržaj koji korisnici gledaju (i klasičan TV program i streaming servise poput Netflixa), kanale, datum i vrijeme kada ih gledaju te gledaju li program uživo ili snimljeni program kako bi informacije za oglašivače bile što preciznije. Osim ovih informacija oglašivačima su dostupne i informacije o IP adresama na temelju kojih oglase mogu prikazivati i na drugim uređajima, bez da su toga korisnici svjesni. Inače, prodaja ili ustupanje informacija o sadržaju kojeg korisnici gledaju u SAD-u zakonski je zabranjena kabelskim kompanijama i kompanijama koje iznajmljuju filmove, no Vizio smatra kako se taj zakon na njih ne odnosi.