Nedavno smo na blogu našeg dopisnika - JDBrandManager-a, pisali o problemima sa kojima se suočava Digg nakon lansiranja četvrte inačice svog servisa. CEO Matt Williams ispričao se korisnicima Digga i izjavio kako su ozbiljno shvatili kritike svojih korisnika.
Očito je da su se u Diggu ozbiljno prihvatili posla, što je rezultiralo vraćanjem značajka sa prijašnje inačice poput 'Upcoming' odjeljka, profila korisnika, te su dodali navigaciju stranica. U nekoliko sljedećih tjedana stižu nova poboljšanja poput filtera i navigacija videa i slika, alat za prijavu kršenja pravila pisanja komentara, ažuriran 'Top News' i kompletan dizajn rađen prema zahtjevima korisnika.
Williams je još istaknuo kako unatoč problemima koji su ih zadesili, mjesečno imaju 23 milijuna jedinstvenih posjetitelja. The Next Webov dopisnik - Alex Wilhelm - u svom je postu napisao odličan opis Diggovog problema kojeg takvog u cijelosti prenosimo.
'To put it bluntly: Digg took a bold, risky move, it didn’t go well, and now the company is righting the wagon and getting the oxen lined back up to drive its community forward. If you take a risk and you win, you are a genius. If you take that same risk and it turns out poorly, you are a chump. If you don’t take the risk you are dead in the water, becoming irrelevant.'