Oporavalja li se DIGG od problema?

Nedavno smo na blogu našeg dopisnika JDBrandManager-a, pisali o problemima sa kojima se suočava Digg nakon lansiranja četvrte inačice svog servisa. CEO Matt Williams ispričao se korisnicima Digga i izjavio kako su ozbiljno shvatili kritike svojih korisnika.

Zimo
Zimo
Zimo | 13.10.2010. / 00:32 komentari
Oporavalja li se DIGG od problema?

Nedavno smo na blogu našeg dopisnika - JDBrandManager-a, pisali o problemima sa kojima se suočava Digg nakon lansiranja četvrte inačice svog servisa. CEO Matt Williams ispričao se korisnicima Digga i izjavio kako su ozbiljno shvatili kritike svojih korisnika.

tri vijesti o kojima se priča Haker, ilustracija I pretvorili u kriptovalute Jedna od najvećih digitalnih pljački u povijesti: U manje od tri sata, hakeri ukrali oko 140 milijuna dolara iz banaka Rijetki fenomen Astronautkinja na Međunarodnoj svemirskoj postaji uhvatila "crvenog duha" Vrijeme na Zemlji, ilustracija zemlja je poludjela Znanstvenici upozoravaju: Dolazi dan kakav čovječanstvo još nije doživjelo

Očito je da su se u Diggu ozbiljno prihvatili posla, što je rezultiralo vraćanjem značajka sa prijašnje inačice poput 'Upcoming' odjeljka, profila korisnika, te su dodali navigaciju stranica. U nekoliko sljedećih tjedana stižu nova poboljšanja poput filtera i navigacija videa i slika, alat za prijavu kršenja pravila pisanja komentara, ažuriran 'Top News' i kompletan dizajn rađen prema zahtjevima korisnika.

Williams je još istaknuo kako unatoč problemima koji su ih zadesili, mjesečno imaju 23 milijuna jedinstvenih posjetitelja. The Next Webov dopisnik - Alex Wilhelm - u svom je postu napisao odličan opis Diggovog problema kojeg takvog u cijelosti prenosimo.

'To put it bluntly: Digg took a bold, risky move, it didn’t go well, and now the company is righting the wagon and getting the oxen lined back up to drive its community forward. If you take a risk and you win, you are a genius. If you take that same risk and it turns out poorly, you are a chump. If you don’t take the risk you are dead in the water, becoming irrelevant.'

Vezane vijesti