Tehnologija je uvelike utjecala na naše živote i način na koji živimo, radimo, komuniciramo, uživamo u glazbi, filmovima, sportu itd., a u budućnosti možemo očekivati još radikalnije i veće promjene koje će nam donijeti napredak tehnologije. Većina tehnoloških stručnjaka slaže se kako će tehnologija uvelike promijeniti industriju prijevoza, a kakve to promjene možemo očekivati najbolje možemo vidjeti na primjeru konceptnog vozila kompanije Local Motors nazvanog Olli. Riječ je o autonomnom električnom minibusu za dvanaest osoba koji je isprintan putem 3D printera i koji se može djelomično reciklirati. Ovo je prvo vozilo koje koristi Intelovu Watson Internet of Things (IoT) for Automotive platformu i, prema informacijama portala The Verge čiji su ga novinari imali priliku razgledati, uskoro bi trebale početi testne vožnje unutar kampusa ove kompanije koji se nalazi blizu Washingtona.

Zanimljivo je da se ova kompanija ne bavi dizajnom vozila, već se za dizajn oslanjaju na crowdsourcing te je Ollie dizajnirao student dizajna Edgar Sarmiento. On je s ovim dizajnom htio napraviti vozilo koje će biti fleksibilno, jednostavno i minimalističko i koje će u budućnosti, nada se ovaj dizajner, biti jedno od rješenja javnog prijevoza u (velikim) gradovima. S njim se slaže izvršni direktor kompanije John B. Rogers koji je za The Verge rekao kako su s ovim vozilom htjeli pokazati kako će izgledati budućnost prijevoza u kojem će mnogi ljudi dijeliti vozila – vjeruje kako bi brojne organizacije mogle imati ovakve autonomne električne autobuse za prijevoz vlastitih zaposlenika, ali i privatne prijevozničke kompanije također bi se mogle koristiti ovakvim vozilima za gradski prijevoz. Kako to i možemo očekivati od autonomnog vozila, Olli će biti opremljen brojnim tehnologijama koje će mu pomoći da s vremenom nauče brojne informacije i navike putnika te će na temelju brojnih podataka znati koje restorane određeni putnici najčešće posjećuju i slično.

Putnici bi ovakve minibuse, poput Ubera danas, mogli naručivati putem aplikacije umjesto klasičnih taksija – računala bi izračunala koji je autobus najbliži i već ide u smjeru destinacije na koju osoba koja je pozvala autobus želi ići tako da umjesto da dvanaest osoba naruči više taksija, svi će oni moći koristiti ovakve autonomne autobuse. Naravno, Olli je konceptno vozilo i tek se testira i proći će još dosta vremena dok ovakvi autobusi stignu na ceste svjetskih gradova, no pokazuje nam kakva bi mogla biti budućnosti (javnog) prijevoza.