Nakon Dana zahvalnosti u SAD-u počinje razdoblje blagdanske kupovine tijekom kojeg će Amerikanci potrošiti milijarde dolara, a ovo razdoblje tradicionalno započinje s Crnim petkom i velikim popustima, gužvama i nekada čak i tučnjavama za što jeftinijim proizvodima. Posljednjih godina sve više ljudi ipak izbjegava naguravanja u trgovinama i odlučuje se na jednostavniji način kupovine – putem interneta te je, prema informacijama Business Insidera, ove godine oko 21,5 posto više ljudi proizvode kupilo sa svojih računala, telefona ili tableta. Pri tome je najviše profitirao Amazon čiji je promet, u odnosu na isto razdoblje prošle godine, porastao za skoro 21 posto, dok je promet eBaya porastao za oko 1,5 posto. Istraživanja navika kupaca pokazala su kako je više od pola kupaca ovog Black Fridaya proizvode koje će kupiti pretraživalo na telefonima i tableta, a oko 35 posto njih obavilo je kupovinu upravo putem mobilnih uređaja. Kao i svake godine, i ovog petka ljude su najviše privukli popusti elektroničkih uređaja – televizora, tableta, igraćih konzola i slično.
Prema Adobeu, najpopularniji elektronički proizvodi ovog Black Fridaya bili su Samsungovi 4K televizori, posljednji model Appleovog tableta iPad Air 2, Microsoftova konzola Xbox One, zatim Appleov iPad Mini (bit će zanimljivo vidjeti kolika će biti prodaja Appleovih tableta u posljednjem ovogodišnjem kvartalu i hoće li, nakon slabije prodaje, ova kompanija napokon zabilježiti povećanju potražnju za ovim uređajima) te Sonyjev PlayStation 4. Prema IBM-u i njihovoj listi najpopularnijih proizvoda, korisnici su bili najviše zainteresirani za popuste na televizore, a zanimljivo je da se na njihovoj listi nalazi i Appleov sat, gadget za koji je u posljednje vrijeme zabilježen porast potražnje. I na listu IBM-a prvo mjesto zauzimaju Samsungovi televizori, zatim slijedi Appleov pametni sat, Sonyjevi televizori, Beats by Dre slušalice, LG-jevi televizori, Jordanove tenisice, Nintendova video igra Super Smash Bros te MeccaNoid Personal Robots, dječji robot za sastavljanje.