Jedan je lanac restorana u Kini nedavno odlučio zamijeniti ljude s robotima koji su trebali primati narudžbe i posluživati hranu – vlasnik je mislio kako će na ovaj način uštedjeti novac, no na kraju je morao zatvoriti dva od tri restorana, dok je u trećem ponovno zaposlio ljude, a robotima dao otkaz. Roboti koji su trebali posluživati hranu pokazali su se totalno nekorisnima te su često kvarili pa se čini da usprkos velikom napretku tehnologije, robotike i umjetne inteligencije, još nisu spremni ljudima uzeti poslove. Ovaj debakl nije obeshrabrio ljude u MasterCardu i Pizza Hutu da u poslovnicama ovog lanca pizzerija u Singapuru zaposle upravo – robota.

Riječ o modelu Pepper kojeg je razvila japanska kompanija Softbank i koji je već 'zaposlen' u poslovnicama nekih banaka u Japanu u kojima razgovara s ljudima i zabavlja ih jer se na njegovom tabletu mogu igrati igre. U Pizza Hutu Pepper će biti zadužen za primanje narudžbi (hranu i piće moći će naručiti samo oni s MasterCard karticama), preporučit će dnevne specijalitete i akcije, obavijestiti o kalorijama pojedinih obroka i slično. Ovaj će robot biti odgovoran i za naplatu (putem MasterCardove mobilne aplikacije) te se neće naljutiti ako mu ne ostavite napojnicu, a nakon narudžbe i plaćanja, korisnici će sami podići hranu koji su naručili. Što mislite, hoće li ljudi s vremenom prihvatiti da im hranu poslužuju roboti ili čak dronovi ili će izbjegavati takva mjesta i odlaziti u restorane i kafiće u kojima će ih posluživati – ljudi?

Izvor: The Next Web