Pametna tehnologija za još bolje iskustvo gledanja televizora

Novi LG-evi OLED televizori dolaze s inteligentnim procesorom i algoritmon dubokog učenja.

Martina Čizmić | 30.05.2019. / 17:05

LG OLED TV (Foto: LG)

Nova generacija LG-evih televizora napokon je dostupna i na hrvatskom tržištu. Predstavljeni modeli W9, E9 i C9 dolaze s drugom generacijom LG-evog inteligentnog procesora Alpha9 Gen 2 te algoritmom tzv. dubokog učenja koji pomaže da LG-evi OLED televizori imaju unaprijeđenu sliku i zvuk. Tako nakon analize izvornog signala slijedi optimizacija audiovizualnog sadržaja uzimajući u obzir uvjete iz okoline. Rezultat je poboljšani prikaz slike i pokreta, iznimna točnost boja te smanjenje šuma. Procesor Alpha9 Gen 2 s umjetnom inteligencijom (AI) može dodatno poboljšati i HDR sadržaj namještanjem svjetline kako bi se čak i najmračnije scene transformirale u one s nevjerojatnim kontrastom, detaljima i dubinom boje – čak i u jako osvijetljenim prostorijama.

Kako su pojasnili na predstavljanju u Zagrebu, LG-evi OLED televizori za 2019. godinu omogućavaju pristup širokom izboru popularnih usluga umjetne inteligencije i prepoznavanja govora putem različitih platformi – uz već ranije prisutnog Google Assistanta, tu je sad i Amazon Alexa koja se pokreće dugim pritiskom na gumb Amazon Prime koji se nalazi na daljinskom upravljaču Magic Remote. Usluge Google Assistant i Amazon Alexa dostupne su od ove godine u 140 zemalja svijeta među kojima je i Hrvatska. No, treba se koristiti jedan od 7 „najvećih“ jezika: engleski, španjolski, francuski, njemački, talijanski, portugalski ili ruski. Ažuriranje softvera omogućit će i podršku za AirPlay 2 tvrtke Apple pa će korisnici uređaja s operacijskim sustavom iOS moći reproducirati videozapise s aplikacije iTunes te druge audio i video zapise te fotografije izravno na LG-evim OLED televizorima za 2019. godinu. Također, korisnici će pomoću početne upravljačke ploče (Home Dashboard) moći upravljati širokim rasponom povezanih pametnih uređaja u domu putem zajedničkog intuitivnog sučelja na svom televizoru.

Kvaliteta zvuka unaprijeđena je inteligentnim algoritmom koji može pretvoriti dvokanalni zvuk u uvjerljivi virtualni 5.1 surround audio. Procesor Alpha9 Gen 2 na temelju vrste sadržaja optimizira krajnji rezultat pa tako primjerice glasove u filmovima ili vijestima čini jasnijima. Korisnici mogu podesiti postavke zvuka kako bi odgovarale uvjetima prostorije ili jednostavno pustiti da LG-ev televizor inteligentno podesi postavke zvuka na savršenu razinu. Osim toga, LG-evi flagship televizori ponovno podržavaju Dolby Atmos kako bi stvorili nevjerojatno realističnu i uranjajuću zvučnu kulisu.

Predstavljanje novih LG OLED televizora (Foto: LG)

Zahvaljujući novom ulazu s podrškom za HDMI 2.1, svi ovogodišnji OLED televizori podržavaju HFR (High Frame Rate). Rezultat je profinjeniji i jasniji prikaz pokreta uz 120 sličica u sekundi (čak i pri punoj razlučivosti od 4K) te bolji prikaz brzih scena, karakterističnih za sportske sadržaje i akcijske filmove. Nadalje, podrška za eARC (enhanced Audio Return Channel) omogućava svim ljubiteljima kućnog kina da bez ikakvih problema koriste HDMI povezivost i uživaju u audio formatima najviše kvalitete (Dolby Atmos, Dolby TrueHD, DTS-HD) s vrhunskim detaljima i dubinom. Odlična opcija za gamere je to što su novi LG-evi OLED televizori kompatibilni s promjenjivom frekvencijom osvježavanja (VRR – Variable Refresh Rate), kao i automatskim načinom rada s malim kašnjenjem (ALLM – Automatic Low Latency Mode) za sliku bez trzanja ili trganja.

Ponosni smo što smo najprodavaniji brand OLED televizora na svijetu još od 2013. godine. Na svakih 100 prodanih OLED televizora, naših je 80. Očekivana potražnja za OLED panelima velikog formata s ovogodišnjih 3,6 milijuna jedinica porast će na 7 milijuna sljedeće godine, a 2021. godine na 10 milijuna. Zato nam je cilj zadržati te dodatno ojačati našu vodeću poziciju u premium TV segmentu, poručio je Damir Mađarević, voditelj prodaje proizvoda za kućnu zabavu u LG-u Hrvatska.

LG-evi novi modeli OLED televizora dostupni su ili uskoro dolaze na hrvatsko tržište po cijenama od 14.499 do 91.999 kuna (ovisno o modelu.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti