Pandemija potaknula nove trendove u komunikaciji

Godinu dana nakon početka pandemije COVID-19 Viber je zabilježio dvoznamenkasti porast grupnih aktivnosti na ključnim tržištima, uključujući i hrvatsko. Chatbotovi su postali novi trend.

Hrvoje Jurman
Hrvoje Jurman | 15.03.2021. / 13:31 komentari
Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Viber je zabilježio primjetan porast u grupnim aktivnostima godinu dana nakon početka pandemije COVID-19. Globalni trend na Viberu pokazuje porast broja grupnih poruka za 170 %, a broja posjeta communityjima za 30 %. U Hrvatskoj ukupno vrijeme provedeno u aplikaciji povećalo se za 50 %, čemu je pripomoglo i povećanje broja aktivnih communityja u zemlji za više od 85 %.

tri vijesti o kojima se priča Anatomski prikaz srca, ilustracija Istraživanje pokazalo Ova jednostavna svakodnevna hrana može potiho ojačati zdravlje vašeg srca Kuglasta munja snimljena u Kanadi Zapanjili stručnjake VIDEO Bračni par s trijema kuće snimio iznimno rijedak i posve misteriozan vremenski fenomen Žena vježba s utegom u teretani Novo otkriće znanstvenika Vježbom do štita protiv raka? Moć vježbanja možda ne leži u mišićima, nego u...

U Hrvatskoj Rakuten Viber bilježi skok u korištenju grupnih aktivnosti kako slijedi:
- broj poslanih grupnih poruka povećao se za 25 % u odnosu na godinu ranije
- ukupan broj posjeta Communityjima porastao je za gotovo tri puta
- najnovija usluga grupnih videopoziva (dolaznih) bilježi povećanje od oko 17 % u posljednja 4 mjeseca

Potaknuti pandemijom, brojni brendovi i tvrtke okrenuli su se chatbot rješenjima u messengerima, kako bi svojim korisnicima ponudili personaliziranu i relevantnu instant-komunikaciju. U Hrvatskoj je korištenje Viber chatbotova poraslo za dva puta u odnosu na prijašnju godinu.

Pandemija nam je promijenila živote. Utjecala je na način na koji komuniciramo s obitelji, prijateljima i kolegama, kako koristimo razne usluge i kako si organiziramo dnevne aktivnosti. Ujedno je potaknula nastanak mnogih inovativnih koncepata koji su doveli do prave eksplozije tehnoloških rješenja koja su zaživjela u svakom aspektu naših života. Naš je cilj ostati besplatna i sigurna opcija, koja milijunima korisnika pruža digitalno okružje za bezbrižnu komunikaciju, a sve kako bismo podržali stvaranje još više autentičnog lokalnog sadržaja i izgradili platformu na kojoj je upravljanje brojnim uslugama pitanje samo nekoliko klikova, izjavio je Atanas Raykov, viši direktor EMENA u Rakuten Viberu.

I dok se svijet pokušava prilagoditi “novom normalnom”, ljudi i dalje trebaju jednostavna i laka rješenja za videopozive, što se vidi po rezultatima iz Hrvatske. Većina je videopoziva inicirana, što je i očekivano, upravo iz grupa, no iznenađujuće je što je četvrtina njih započela kao poziv 1-na-1, u koji je zatim dodano još sudionika.

Očekuje se da će Viberov novi “grid” prikaz sudionika dodatno potaknuti korištenje grupnih video poziva, omogućavajući besplatno i jednostavno rješenje za sve od edukacije do obiteljskih okupljanja i proslava. 

Vezane vijesti