U posljednjih nekoliko tjedana sve je više brandova koji redizajniraju svoje web stranice, logotipove i različite servise. Najnoviji redizajn doživio je Panoramio, na kojem su fotografije od sada više nego tri puta veće.
Najpoznatiji servis za geolokacijske fotografije sa destinacija širom svijeta, koje se prikazuju kod pregleda planete putem Google Eartha i(li) Google Mapsa 2005 pokrenuli su 2005. dva španjolska developera, Joaquín Cuenca Abela i Eduardo Manchón Aguilar. Panoramio je u ekspresno kratkom roku postao nevjerojatno popularan, stoga ga je dvije godine kasnije kupio Google i od tada je najpopularniji servis za postanje geolokacijskih fotografija. Godišnje se na njemu pojave milijuni i milijuni novih fotografija, uostalom, Google tvrdi kako na dnevnoj bazi Panoramio postaje bogatiji za 20,000 fotki.
Produkt manager Panoramia Evan Rapoport objavio je na službenom blogu kako je nakon osam godina stiglo vrijeme za redizajn. Naglasak je, naravno, na fotografijama, koje su sada više nego tri puta veće, što će svim korisnicima servisa omogućiti da uživaju u kvalitetnijim fotkama koje su snimljene na njihovim omiljenim mjestima. Također su i thumbnailovi bitno povećani, kao i fotografije na profilima samih korisnika. Ipak, Google će "još neko vrijeme", navodi Rapoport, omogućiti korištenje i starog izgleda, ukoliko se određenom dijelu onih koji svakodnevno koriste i posjećuju ovaj servis novi layout na svidi.