Iz Volkswagena su najavili početak proizvodnje svog novog električnog vozila, svoje prve limuzine s električnim motorom, modela ID.7. Ovaj je automobil prvo prikazan još početkom godine na sajmu u Las Vegasu CES, da bi ga njemačka tvrtka službeno predstavila u travnju ove godine. Sada je napokon započela i njegova proizvodnja te će se već ove jeseni moći kupiti na europskom tržištu, a od sljedeće godine i na tržištu SAD-a.
Ovo je već šesti električni automobil Volkswagena. Kompanija je prvo predstavila model ID.3 za koji se govorilo da bi trebao biti njihov treći najvažniji automobil u povijesti, nakon Bube i Golfa, a nakon toga predstavljeni su i ID.4, ID.5, na kineskom tržištu dostupan je i ID.6, a odnedavno se u prodaju pojavio i električni kombi ID.Buzz.
ID.7 je najveći VW-ov električni automobil i drugi globalni model koji je baziran na platformi MEB, a proizvodit će se u tvornici u Emdenu u koju je kompanija investirala više od milijardu eura kako bi je prilagodila elektrifikaciji. Ovo je jedno od deset električnih vozila koje će VW predstaviti od 2023. do 2026., što jasno govori o njihovim ambicijama koje su velike i jednom se nadaju kako će dominirati tržištem električnih vozila. Jedno od tih vozila koje očekujemo tijekom sljedećih nekoliko godina jest i cjenovno povoljniji model (cijena bi trebala biti niža od 25 tisuća eura), kao i novi kompaktni SUV.
Šampion učinkovitosti
ID.7 je top automobil vrhunskog tima. Veliki komplimenti svim našim kolegama u Emdenu koji su bili iznimno aktivni kako bi osigurali uspješan početak proizvodnje. Hvala svima na posvećenosti, komentirao je izvršni direktor VW-a za osobne automobile Thomas Shafer. U kompaniji su naglasak stavili na veliki doseg, naprednu tehnologiju te na prostran i udoban interijer jer je ipak riječ o limuzini. Također, iz njemačke tvrtke kažu kako je ovaj automobil “šampion učinkovitosti” s optimiziranom aerodinamikom i novom generacijom pogona.
Volkswagenova limuzina prvo će se u prodaji pojaviti kao verzije Pro koja će imati 77 kWh bateriju i doseg veći od 600 km, a naknadno će se u prodaji pojaviti nabrijanija verzija Pro S s još snažnijom baterijom (86 kWh) dosega skoro 700 km.
Izvor: Electrek