Nakon što su svoje proizvode u direktnoj prodaji pokazali Svjetlana i Lovro Lenac (OPG Lenac), Senna Ušić Jogunica i Andrej Azenić (Azena), Matea Briški i Petar Baronić (Pepas) te Marija Kuća i Luka Međeral (Barun), došao je red da se i preostala četiri proizvoda predstave u prodaji jedan na jedan. U desetoj, pretposljednjoj epizodi 'Startaj Hrvatska' mogli smo vidjeti kako su se u tome snašli tvorci Daš Pops? (Marko Šepetavc, Mia Grbavac i Azra Hadžić Josipović), Pepepfiš (Živko Dražin), All Sweet (Danijel Horvat i Monika Parat) te Tabay (obitelj Tabaj).
Daš Pops? kupcima u direktnoj prodaji predstavili su Marko Šepetavc i Azra Hadžić Josipović. Iako je mislio da će mu sve ići glatko, Marko je na kraju zaključio: Moram priznati da me adrenalin oprao, trema me pojela. S obzirom na to da ga je Azra oduševila u prodaji, pripisao joj je zasluge za prodaju u tih sat i pol. Dojmovi su dobri. Prvo sam zadovoljan kako je Azra odradila prodaju. Zadovoljni smo. Kad je krenulo, krenulo je, komentirao je Marko.
Potom su se predstavili Monika i Danijel koji proizvode karmelizirane lješnjake s dodatkom vanilin šećera - All Sweets. Prva se u prodaji okušala Monika, ali kad je bilo teško privući kupce, pridružio joj se i Danijel, pa je prodaja krenula uspješnije. Mislim da je naša prodaja bila dobra. Zadovoljna sam, rekla je Monika, a Danijel je zaključio da budući da je potrošio mnogo energije na prodaju, mora pojesti koji lješnjak.
I braća Marko i Tomislav, koji se predstavljaju s proizvodom Tabay, pristupili su prodaji jedan na jedan te nisu imali problem privući kupce koji su primamljeni mirisom pečenja rebaraca do njihovog štanda dolazili i prije nego je proizvod bio pečen. Ljudi koji su probali proizvod su bili oduševljeni. Mnogo smo naučili iz cijelog projekta, ispričao je Tomislav.
Direktna prodaja u Startaj Hrvatska 2023. (Foto: Nova TV)
Uz pomoć kolegice Zrinke, Živko Dražin je u direktnu prodaju donio svoje proizvode Pepefiš – temeljac za crni rižoto, salatu od hobotnice i papričice s inćunima. Kao i obitelj Tabaj, adut na koji su igrali bio je miris hrane. Oni su kuhali crni rižoto te time privukli brojne kupce. Jako smo zadovoljni. Reakcije su pozitivne. Svi su prilazili sretni i veseli, rekla je Zrinka. Dobro je, samo mi je kratko trajalo. Htio bih prodavati do večeras, kazao je Živko kad je isteklo njegovih 120 minuta za direktnu prodaju.
Koji će od osam proizvoda biti proglašen hit proizvodom 2023, godine doznat ćemo u sljedećoj epizodi „Startaj Hrvatska“.
Nakon što su gledatelji svjedočili inspirativnim pričama mladih poduzetnika i uvjerili se da snovi itekako mogu postati stvarnost, za sve one koji se i sami žele okušati u sudjelovanju te predstaviti naciji svoj proizvod, Nova TV otvorila je prijave za novu sezonu projekta 'Startaj Hrvatska'. Prijaviti se mogu na internetskim stranicama Nove TV: novatv.dnevnik.hr/prijava