Napredak tehnologije i internet uvelike mijenjaju naše životne navike, način na koji komuniciramo, radimo, putujemo, a na primjeru 'pametnih trgovina' koje su u New Yorku i San Franciscu otvorili eBay i Rebecca Minkoff, možemo vidjeti kako će se promijeniti i način na koji šopingiramo. Umjesto da, kao i sada, ljudi po trgovini pretražuju odjeću koja ih zanima te je odnesu u kabinu kako bi je isprobali, odnosno da sami pokušavaju smisliti što bi mogli kombinirati s određenim odjevnim kombinacijama, to će za njih u budućnosti raditi računalo.
ovim trgovinama dominiraju velika ogledala s ekranima osjetljivim na dodir te posjetitelji mogu direktno na njima pregledavati ponudu u trgovini – mogu označiti odjevne predmete koji im se sviđaju i jednim dodirom po ogledalu zatražiti da im se ta odjeća dostavi u kabinu za presvlačenje. Dok čekaju odjeću, putem ogledala mogu naručiti i piće, a kada odjeća stigne u kabinu, oni će primiti poruku na mobitel. U kabinama se također nalaze ogledala s ekranima osjetljivim na dodir koja korisnicima pružaju brojne mogućnosti – putem njih može se promijeniti osvjetljenje u kabini kako bi korisnici mogli vidjeti kako će neka odjevna kombinacija izgledati npr. u noćnom klubu, a ako žele odjeću druge veličine ili boje, ne trebaju sami otići po odjeću, već to mogu napraviti s jednim dodirom po ogledalu (na taj će način obavijestiti prodavače što im treba i oni će im tu robu donijeti).
Na temelju odjevnih kombinacija koje posjetitelji budu isprobavali u kabinama, na ogledalu će se pojavljivati i prijedlozi druge odjeće, odnosno torba i modnih dodataka koji se mogu kombinirati. Također, kupci će u ovim trgovinama imati otvorene i osobne profile u kojima će biti zapisano sve što su isprobali i kupili tako da se odjeća koju su ranije isprobali i koja im se svidjela, ali je nisu kupili, naknadno jednostavno može naručiti putem interneta.
Foto: YouTube