Nakon što su korisnici A1 Hrvatska tijekom petka poslije podne imali problema u korištenju interneta, iz tog telekom operatera objavili su kako su otklonjene sve poteškoće.
Zbog poteškoća zamijećenih danas u 17.35 sati bilo je otežano pristupanje sadržajima na web-u za sve korisnike A1 mobilnih i fiksnih usluga. Uzrok je internetski napad s više računala (DDoS), od kojeg smo štitili naše korisnike, uslijed čega je došlo do otežanog korištenja web usluga. Zahvaljujući brzoj intervenciji naših stručnjaka, promet je većim dijelom uspostavljen u manje od jednog sata. Za vrijeme trajanja poteškoća niti u jednom trenutku nije bilo prekida ostalih telekomunikacijskih usluga. Iskreno se ispričavamo svim našim korisnicima koji su imali poteškoća u korištenju naših usluga, priopćili su iz A1 Hrvatska.
Podsjetimo, problem je bio najviše izražen kod korisnika koji koriste fiksni internet, iako su se i korisnici mobilne mreže žalili na veoma sporu vezi i neučitavanje internetskih stranica.
Dodatno je stvar pogoršala i činjenica da su telefoni korisničke službe također nedostupni pa brojni korisnici nisu mogli ni prijaviti probleme.
Iz A1 Hrvatska se ispričavaju korisnicima i kažu da su svjesni poteškoća te rade na njihovom uklanjanju.
U međuvremenu su se korisnici okrenuli društvenim mrežama i svoje nezadovoljstvo iskazali na Facebook profilu A1 Hrvatska.
Najčešće se mogao čuti komentar kako "ni 20 kuna veći računi nisu pomogli u poboljšanju usluge".
Neslužbeno saznajemo kako je problem s DNS serverima koii su inače zaduženi za "prevođenje" alfa-numeričkog imena internetske adrese u IP adresu koju računala prepoznaju. Ali i kako se intenzivno radi na otklanjanju problema.