Vjerojatno je mnogi uopće ne uzimaju kao stavku kada je u pitanju vizualni izričaj na internetu, odnosno izrada web stranica, ali tipografija je apsolutno jedna od presudnih stavki u današnje vrijeme.

Kruta definicija bi glasila: Tipografija se bavi izborom i organizacijom oblika slova i drugih karakteristika štampane strane. To je, naravno, „službena iskaznica“ tipografije koja datira iz nekih prošlih vremena, iako je to i u prošlim vremenima značilo da se pažljivo biralo veličinu, oblik i položaj slova, koja su slala određenu poruku. Dokazano je kako određeni font šalje određenu poruku, iako se onima koji ne vode računa o takvim „detaljima“ oduvijek činili kako je sve to zapravo poprilično irelevantno. A nije, definitivno nije, dapače, tipografija je postala nezamjenjiva i ravnopravna u izradi web stranica.

Uostalom, ako najveće kompanije iz IT sektora, poput Googlea, Yahooa i ostalih imaju potrebu voditi računa o tipografiji i izboru fonta, veličine i oblika koji će predstavljati njihov brand, onda su stvari poprilično jasne. Možda se u tom segmentu doista ponekad pretjeruje, ali ako hrpa educiranih stručnjaka procjenjuje i poručuje kako se tipografiji treba pristupati studiozno onda je valjda tako. Kako je nastala tipografija u kontekstu interneta, što ona znači, koji su fontovi „legendarni“ i što ta cijela priča znači prikazuje nam ovaj zanimljiv video, koji vam svakako preporučujemo da pogledate. 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju