Povratak otpisanog MySpacea

Mnogi su otpisali MySpace nakon što je navedena društvena mreža izgubila popriličan broj korisnika od strane Facebooka i Twittera. MySpace je oduvijek bio barem djelomično u glazbi, a sada je sve na njemu podređeno upravo glazbi.

Zimo Zimo Matija Zlatarek | 25.02.2012. / 11:08

Povratak otpisanog MySpacea

Mnogi su otpisali MySpace nakon što je navedena društvena mreža izgubila popriličan broj korisnika od strane Facebooka i Twittera. Međutim, čini se kako se MySpace uspio vratiti od otpisanih. Koji je razlog tome? Uglavnom glazba. MySpace je oduvijek bio barem djelomično u glazbi, a sada je sve na njemu podređeno upravo glazbi.

Danas, umjesto da su suparnici s Facebookom, MySpace u njemu vidi partnera. Postoji myspace app na Facebooku, a postoji i mogućnost prijave na MySpace putem Facebook računa. Izgleda kako je MySpace shvatio kako se ne može natjecati s Facebookom, te da su uspijeli shvatiti što predstavljaju korisnicima – glazbeno zabavni centar.

MySpace u zadnjih 30ak dana uspio je privuči milijun novih korisnika. Također, s navedene stranice tvrde kako dnevno privuku 40,000 novih korisnika, nakon što su uveli nove partnerske odnose s Twitterom i Facebookom, navodi Guardian. Ukupno je na MySpaceu 25 milijuna registriranih korisnika, te aktivnosti na njemu predstavljaju drastičan odmak od neaktivnosti i polaganog propadanja nakon napuštanja od strane Ruperta Murdocha prije otprlike osam mjeseci.

Da se prisjetimo, News Corp Ruperta Murdocha kupio je MySpace 2005. godine za ogromnih $580 milijuna. U lipnju prošle godine, MySpace je prodan novim investitorima za samo $35 milijuna, točnije tvrtki specijaliziranoj za digitalne medije – Specific Media, u kojoj su i investitori poput Justina Timberlakea. Iz Specific Media obećali su kako će napraviti pomak od slabašne društvene mreže, te se usredotočiti na glazbu.

„Brojke govore nevjerojatnu priču o jakom zamahu i dramatičnim promjenama na MySpaceu“, izjavio je Tim Vanderhook, izvršni direktor MySpacea. „A više od milijun novih korisničkih računa kojima smo svjedočili potvrđuje naš pristup.“

Vanderhook tvrdi kako je MySpace danas najveći nuditelj besplatne glazbe na internetu, ispred popularnih streaming usluga poput Spotifya i Deezera. Prema Vanderhooku, MySpace ima glazbeni katalog od više od 42 milijuna pjesama, dok Spotify u svom katalogu na području SAD-a ima otprlike 15 milijuna pjesama. „MySpace gradi smisleni društveni doživljaj zabave oko sadržaja, gdje korisnici mogu otkrivati i dijeliti glabu koju vole“, kazao je. „Korisnici su ponovno uzbuđeni oko MySpacea, što potvrđuje da je on vrhunski glazbeni proizvod.“

Kako glazbeni player postaje sve popularniji, korisnici možda neće morati posjetiti stranicu, što bi omogućilo daljnji rast bez da statistike prometa to izravno pokazuju. Rupert Murdoch već je ranije priznao kako je njegova tvrtka loše procjenila MySpace „na svaki mogući način“ i napravila „veliku pogrešku“ odbijanjem prodaje 2006. godine.

(Photos via cgsm, TechDiem)

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti