Praktično oglašavanje konačno stiglo na naše ulice

U hrpi informacija kojima smo danas bombardirani naći pravi način da poruka dođe do krajnjeg korisnika često zahtjeva malo truda.

Zimo
Zimo
Kristina Marijanovic | 14.06.2013. / 11:19 komentari
Praktično oglašavanje konačno stiglo na naše ulice

U hrpi informacija kojima smo danas bombardirani naći pravi način da poruka dođe do krajnjeg korisnika često zahtjeva malo truda. Razmišljanje da je kvantiteta važnija od kvalitete dovela nas je do neizbježnih billboarda.

tri vijesti o kojima se priča Boeing 787 Dreamliner Vrhunski zrakoplov za duga putovanja Što znamo o Boeing 787-8 Dreamlineru, koji se srušio na putu za London? Mladić tipka na mobitel, ilustracija Rizik za sigurnost Imate neku od ovih aplikacija na svom pametnom telefonu? Odmah je izbrišite BYD Seal 06 EV Cjenovni rat Kinezima je cijenom gotovo nemoguće konkurirati: Za jednu Teslu, dobijete 2 BYD-ova nova Seala

Te ogromne oglasne ploče svojom veličinom će nam definitivno zaokupiti pažnju, no ako ne nude neku kreativnu poruku, cijeli je proces uzaludan. Kako onda spojiti veličinu s idejom?

Praktično oglašavanje konačno stiglo na naše ulice

Kreativnost je često kombinacija iskorištavanja postojećih resursa na jedan drugačiji, zanimljiviji način. Tako je ekipa iz IBM-a u želji da privuče našu pažnju na svoj Smart Cities projekt iskoristila klasične oblike oglašavanja s tim da im je dodala i praktičnu dimenziju. Sve one male stvari koje život znače u određenom trenutku sada su postale dio njihovog dizajna. Nije li upravo ovo genijalan način za predstaviti naše buduće „pametne“ gradove te koliko bi nam to olakšalo svakodnevni život provjerite na fotkama.

Praktično oglašavanje konačno stiglo na naše ulice

 

Praktično oglašavanje konačno stiglo na naše ulice

Vezane vijesti

Još vijesti