U hrpi informacija kojima smo danas bombardirani naći pravi način da poruka dođe do krajnjeg korisnika često zahtjeva malo truda. Razmišljanje da je kvantiteta važnija od kvalitete dovela nas je do neizbježnih billboarda.

Te ogromne oglasne ploče svojom veličinom će nam definitivno zaokupiti pažnju, no ako ne nude neku kreativnu poruku, cijeli je proces uzaludan. Kako onda spojiti veličinu s idejom?

Praktično oglašavanje konačno stiglo na naše ulice

Kreativnost je često kombinacija iskorištavanja postojećih resursa na jedan drugačiji, zanimljiviji način. Tako je ekipa iz IBM-a u želji da privuče našu pažnju na svoj Smart Cities projekt iskoristila klasične oblike oglašavanja s tim da im je dodala i praktičnu dimenziju. Sve one male stvari koje život znače u određenom trenutku sada su postale dio njihovog dizajna. Nije li upravo ovo genijalan način za predstaviti naše buduće „pametne“ gradove te koliko bi nam to olakšalo svakodnevni život provjerite na fotkama.

Praktično oglašavanje konačno stiglo na naše ulice

 

Praktično oglašavanje konačno stiglo na naše ulice

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju