Korisnici diljem Hrvatske imali probleme s HT-ovim mobilnim mrežama; iz HT-a se ispričavaju i zahvajuju na razumijevanju

Korisnici se žale na probleme s mobilnom mrežom, a HT odgovara da rade na otklanjanju poteškoća.

Martina Čizmić | 30.01.2020. / 14:18 komentari
Pametni telefon (Foto: Getty Images) (Foto: Getty Images)

Korisnici koji koriste mobilne mreže Hrvatskog telekoma cijeli dan imaju problema s uspostavljanjem i zadržavanjem poziva, ali i korištenjem podatkovnog prometa. 

tri vijesti o kojima se priča Vrijeme na Zemlji, ilustracija zemlja je poludjela Znanstvenici upozoravaju: Dolazi dan kakav čovječanstvo još nije doživjelo Protuzračni sustav Raven 70 posto učinkovitosti VIDEO Pogledajte protuzračni sustav koji su Britanci u 3 mjeseca sklepali za Ukrajinu i koji skida ruske dronove kao muhe s neba Pametni telefon, ilustracija Mali, ali značajna promjena Stavljate telefon na stol s ekranom prema gore? Evo zašto biste trebali promijeniti tu naviku

Kako su nam javili u redakciju Zima, mnogi su prvo posumnjali da nešto nije u redu s njihovim mobilnim telefonima, a nakon kontaktiranja s drugim korisnicima otkrili su da je problem puno širi. 

Prema žalbama korisnika na društvenim mrežama Hrvatskog telekoma, problem postoji u cijeloj zemlji. U HT-u su svjesni poteškoća koje su prijavljene te rade na njihovu otklanjanju, a korisnike, zasad, mole za strpljenje i razumijevanje. 

Naravno, korisnike je zanimalo hoće li im HT umanjiti pretplatu s obzirom na to da nisu mogli koristiti njihove usluge, na što su im odgovorili da će pretplatnički računi biti umanjeni "ako poteškoća ne bude otklonjena u razumnom vremenu". Što točno podrazumijeva "razumno vrijeme", nije baš jasno.

Oko 14 sati situacija se normalizirala, a iz HT-a su se i službeno oglasili.

Danas oko 12:40 sati zabilježene su povremene poteškoće u podatkovnom prometu za dio korisnika u mobilnoj mreži HT-a. Svjesni važnosti telekomunikacija i napredne tehnologije u svakodnevnom životu, učinili smo sve da poteškoće uklonimo što je prije moguće. Uložili smo maksimalan napor i svoje stručno znanje kako bismo omogućili uobičajeno funkcioniranje telekomunikacijskog prometa te su poteškoće otklonjene oko 14 sati. Iskreno se ispričavamo svim svojim korisnicima koji su imali poteškoća u korištenju naših usluga i zahvaljujemo na razumijevanju, priopćili su iz HT-a na naš upit. 

 

Vezane vijesti