Kada je prije nekoliko godina Musk najavio Boring Company, novu kompaniju za bušenje podzemnih tunela s kojima će se rasteretiti prometnice, mnogi su mislili da se šali. No Musk se nije šalio, brzo je počeo s kopanjem u Los Angelesu, a jedna je kompanija iz Las Vegasa koja upravlja sajmovima čak najavila da će graditi Muskove podzemne tunele ispod budućeg kongresnog centra.

Osim u Las Vegasu, Muskovi tuneli zanimljivi su i čelnicima kalifornijskog okruga San Bernandino koji namjeravaju povezati grad Rancho Cucamonga sa zrakoplovnom lukom Ontario. Dosadašnja razmišljanja čelnika tog okruga naginjala su prema izgradnji nadzemne željeznice, no nedavno su glasovali za tunele Boring Companyja. U odnosu na željeznicu, gradnja tunela bila bi brža i jeftinija, tako da se taj prijedlog čini logičnim.

Prema informacijama Curta Hagmana, jednog od službenika okruga San Bernardino, tunel bi trebao biti dugačak skoro 4,5 km, a brzine vožnje u njemu do oko 200 km/h pri čemu bi putovanje trajalo od 90 sekundi do dvije minute. No ono što je posebno zanimljivo jest vrsta vozila koje će prevoziti putnike tunelima. Prvotan prijedlog bio je da to budu specijalno dizajnirani Teslini automobili, no Hagman kaže kako Boring Company surađuje s Teslom na razvoju kombija u koji će se moći smjestiti 12 osoba sa stvarima, pri čemu će kapacitet biti do 1200 ljudi dnevno.

Na Electreku podsjećaju na drugi dio Muskova velikog plana o kojem je govorio prije nekoliko godina, kada je spomenuo električni kamion i "vozilo urbanog transporta" za prijevoz više osoba. Električni kamion Semi predstavio je još 2017. (iako se još nije pojavio u prodaji), a čini se da bi uskoro mogli saznati i o kombiju za prijevoz više osoba, iako se čini da bi to moglo biti vozilo koje će se koristiti samo u tunelima Boring Companyja.

Što se projekta u San Bernardinu tiče, njegova bi cijena trebala iznositi između 45 i 60 milijuna dolara (s operativnim centrom, održavanjem i slično taj bi trošak trebao porasti na 75 milijuna dolara), dok je procijenjena cijena gradnje željeznice između 1 i 1,5 milijardi dolara. Također, velika je razlika i u vremenu dovršetka projekta - tunel bi mogao biti gotov za 3 do 4 godine, dok bi se izgradnja željeznice mogla produžiti na čak deset godina.