Novo istraživanje koje je proveo ABI Research pokazuje kako je prodaja tableta, koji na sebi nose Android, po prvi puta nadmašila prodaju iPada.

tri vijesti o kojima se priča Cheyava Falls u dolini Neretva Vallis u krateru Jezero na Marsu Na Marsu NASA zagolicala maštu javnosti: U dolini Neretve pronađeni tragovi izvanzemaljskog života? Droga, ilustracija Roditelji, oprez! "Najopasnija mreža za mlade": Omiljena platforma prepuna je seksualnih predatora i dilera droge BYD-jevi automobili, ilustracija Jednostavno je Nema tu nikakve magije: Šef Riviana objasnio zašto su kineski automobili jeftiniji od konkurencije

Globalna prodaja tableta narasla je za 23% u odnosu na prošlu godinu, a najviše se prodaju tableti sa 7 inčnim zaslonima, od čega najviše pripada iPadu Mini (7.9") 60%, te ostalim Android tabletima od 7-inča.

Sveukupno se procjenjuje kako su prihodi od prodaje tableta u drugom kvartalu dosegli 12.7 milijardi dolara od čega Apple ima 50% tog djela, dok ostatak pripada ostalim proizvođačima tableta. Nerealno je gledati na ove brojke kao borbu Apple protiv Androida, no svakako je zanimljivo vidjeti da se nekad ogromna prednost Apple polako topi pojavom nove konkurencije.