Većina tržišnih analitičara kao kategoriju s najvećim potencijalom rasta na računalnom tržištu izdvaja hibridne uređaje koji se mogu koristiti i kao tableti i kao prijenosna računala. Dok je prodaja tableta sve slabija, a stanje na tržištu računala u minusu je već duže vremena, hibridni uređaji bilježe sve veću prodaju, a najbolji primjer popularnosti takvih 2-u-1 uređaja jesu Microsoftovi Surface uređaji. Iz ove su se kompanije, prilikom objave poslovnih rezultata za posljednji kvartal, pohvalili kako je prodaja Surface hibrida (Surface 4 Pro i Surface Book) u ovom tromjesečnom razdoblju porasla za 38 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine te su prihodi od prodaje porasli sa 672 milijuna na 926 milijuna dolara. Ipak, informaciju koja većinu novinara najviše zanima – broj prodanih uređaja, iz ove kompanije ipak nisu otkrili.

Što se ukupnog Microsoftovog prihoda tiče, on je za posljednji kvartal iznosio 22,33 milijarde dolara, što je više u odnosu na očekivanja analitičara s Wall Streeta koja su se kretala oko 21,7 milijardi dolara, a nakon objave poslovnih rezultata cijena dionica na burzi porasla je za više od pet posto. Dok u Microsoftu mogu biti zadovoljni sa sve većom popularnosti svojih uređaja, Apple već deset kvartala za redom bilježi pad prodaje iPadova – u posljednjem kvartalu prodano je devet posto manje iPadova u odnosu na isto razdoblje godinu dana ranije (9,95 milijuna iPadova), dok se za Appleov fiskalni četvrti kvartal očekuje daljnji pad prodaje (oko 9,1 milijun iPadova). Ipak, usprkos manjem broju prodanih tableta, Apple je zabilježio povećanje prihoda od prodaje iPadova (zahvaljujući predstavljanju skupljeg iPada Pro) te je u posljednjem kvartalu taj prihod porastao za 7,4 posto.  

Izvor: Cnet

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju