Provodite li i vi sve više vremena na Facebooku i Instagramu? Zuckerberg objasnio u čemu je tajna

Prilikom objave posljednjih poslovnih rezultata, iz Mete su se pohvalili porastom vremena koje korisnici provode na njihovim društvenim mrežama.

Hrvoje Jurman Hrvoje Jurman | 04.11.2024. / 15:05

Skrolanje po telefonima, ilustracija (Foto: Getty Images)

Računica za sve društvene mreže je prilično jasna - što je broj korisnika veći te što oni duže vremena provode skrolajući po ekranima, to će im se prikazivati veći broj reklama. A to, naravno, znači i veće prihode i veći profit, što je na kraju krajeva, i glavni cilj privatnih kompanija.

Šok zbog prijevare, ilustracija Prijevara na Facebooku koju je jako teško prepoznati: Zbog bliskih prijatelja i rodbine možete ostati bez novaca

Tehnološke kompanije zato godinama traže čarobnu formulu koja će im omogućiti da korisnici što duže zadrže pažnju i pogled na ekranima, gledaju što više sadržaja i reklama. Da bi u tome uspjeli, moraju konstantno mijenjati i usavršavati algoritam, ali i biti oprezni oko vrste sadržaja koja će im se prikazivati. Tako npr. negativan i nasilan sadržaj može privlačiti veliku pažnju korisnika, no takav sadržaj može imati loše posljedice za njih, a to se pogotovo odnosi na tinejdžere.

Meta je, čini se, uspjela pronaći način s kojim mogu dodatno zadržati pažnju korisnika Facebooka i Instagrama, a to je algoritam baziran na - umjetnoj inteligenciji. Od kada je predstavljen, vrijeme koje korisnici provode na ovim društvenim mrežama značajno se povećalo, pohvalili su se prošli tjedan iz Zuckerbergove kompanije. Od predstavljanja novog AI algoritma vrijeme koje korisnici provode na Facebooku povećalo se za oko osam posto, dok je taj postotak za Instagram manji, ali i dalje značajan - šest posto.

Iz Mete su spominjali samo postotke, a ne i povećanje konkretnog vremena koje sada korisnici provode na tim mrežama. Prema predviđanjima stručnjaka s eMarktera, to bi povećanje moglo iznositi 10 do 15 sati više tijekom godine dana, prenose na The Independentu

Prepoznavnanje lica Meta ima novo rješenje za sve one koji ne mogu pristupiti svom profilu na Facebooku i Instagramu

Zuckerberg ima još planova vezanih uz svoje društvene mreže i AI pa je tako prošli tjedan, tijekom objave kvartalnih rezultata, najavio kako se nada da će na Facebook i Instagramu dodati i potpuno novi feed, odnosno kategoriju sadržaja koja će biti u potpunosti generirana putem umjetne inteligencije ili će to biti nekakav sažetak koji je složila AI ili neki drugi oblik sadržaja u kojem će veliku ulogu igrati ova tehnologija.

Očekivanja za budućnost su, dakle, da će na krilima AI-a korisnici provoditi više vremena uz Zuckerbergove mreže, što će se pozitivno odraziti na prilaz oglasa i prihode od oglašavanja, no s druge strane mogli bi se značajno povećati troškovi razvoja i korištenja umjetne inteligencije.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti