Prozori koji govore - nova era oglašavanja

Klasična scena koju smo svi, barem jednom iskusili. Ono, kad „zakunjate“ u tramvaju ili autobusu, pa prislonite glavu na staklo. Sada, zahvaljujući britanskom Sky-u, možete čuti glas…

Tomislav Ćuto Tomislav Ćuto | 02.07.2013. / 11:02

Prozori koji govore - nova era oglašavanja

Klasična scena koju smo svi, barem jednom iskusili. Ono, kad „zakunjate“ u tramvaju ili autobusu, pa prislonite glavu na staklo. Sada, zahvaljujući britanskom Sky-u, možete čuti glas…

Jedna od najpoznatijih svjetski „pay-TV“ platformi, britanski Sky, u suradnji s marketinškom agencijom BBDO osmislila je novu dimenziju oglašavanja. Naziv? „Prozor koji govori“. Ili, možda bi bilo primjerenije reći „prozor koji govori - vama “. Ali, samo kada glavom dotaknete prozor u tramvaju, metrou ili autobusu javnog prijevoza, jer ova će se usluga, barem u početku, pojaviti upravo u navedenim prijevoznim sredstvima…

„Prozor koji govori“ usluga je kojom će SKY reklamirati svoju mobilnu platformu Sky GO. „Spavalice“ u sredstvima javnog prijevoza će, u trenutku kada im glava „klone“ na staklo čuti poruku „Get Sky GO for you mobile“. Tehnologija nazvana „bone conduction“ omogućuje da u trenutku dodira stakla samo vi čujete poruku. E, sad, pitanje je kako će umorni putnici doživjeti „glas iz prozora“, pogotovo marketinški glas. Ali, ovo je, valjda, tek početak, možda „privatni glasovi“ u budućnosti budu govorili i nešto drugo, osim reklama…

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti