Tajlandski telekomunikacijski operater The Dtac došao je doista na pomalo bizarnu ideju kako komunicirati njihovu novu ponudu Wi-Fi hotspot  prijenosnih uređaja.

Novi je uređaj toliko mali da se može postaviti psu na ogrlicu, što je ekipa u Bangkoku i učinila. Psi su veselo trčkarali centrom velegrada s natpisom usluge na sebi i uputama za spajanje. Prolaznici su se istovremeno igrali s psima i surfali što je generiralo veliko oduševljenje prisutnih i posljedično se prelilo na društvene medije gdje je objavljeno više od 500.000 fotografija. Cijela je kampanja imala 5.5 milijuna impresija (online i offline), 10.000 korisnika prijavljeno za probnu verziju te u konačnici porast od 400% u pretplatama.

Na stranu očite uspješnosti kampanje i dobre prihvaćenosti od strane tajlandske javnosti, je li ovakav oblik komunikacije adekvatan i u određenom aspektu moralan prema životinjama? Privlači li korisnike ili ih odbija? Je li nam u redu primjerice koristiti pse u lovu na ostale životinje, ali ne u promocijske svrhe? Ako da, tko postavlja te granice?

 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju