Yahoo, prije dominacije Googlea jedno od omiljenih odredišta svakog web korisnika, dobio je putem redizajna home stranice novi moderniji izgled. Prema riječima CEO-a, tj. bivše Googleove zaposlenice Marisse Mayer, ideja je bila korisnicima ponuditi intuitivnije i osobnije iskustvo.

U slučaju pojma 'intuitivnije', kao razlikovni element u odnosu na stari dizajn možemo istaknuti smanjen broj istaknutih usluga koje nudi Yahoo, a koje su sada reducirane na email, news, Yahoo Finance, Yahoo Sports te još nekoliko često korištenih stvari.

Osim pretraživanja sadržaja na internetu te pregledavanja pošte, Yahoo korisnici najčešće vole pročitati vijesti pa je upravo na tom području portal doživio promjene – novosti se sada mogu pregledavati „u beskonačnost“ putem funkcije infinite scrolla, dok je čitljivost u svim tehničkim uvjetima osigurana responzivnim dizajnom, što znači da postaje nebitno s kojeg se uređaja pristupa ovom web mjestu (PC, tablet ili smartphone).

Ako se osvrnemo na „osobnije iskustvo“, korisnici se sada mogu ulogirati na stranicu putem Facebook ili Yahoo računa te zatim mogu filtrirati teme koji će se prikazivati na početnoj stranici. Tu je dakako i mogućnost dijeljenja sadržaja putem e-maila, Facebooka i Twittera, a zgodna stvar je kako će se na početnoj stranici prikazivati sadržaji i koje podijele naši prijatelji ili druge osobe koje pratimo.

Sam izgled početne stranice prati novi dizajn Yahoo pošte o kojem smo pisali prije nešto više od dva mjeseca, a prema riječima gospođe Mayer, ideja je da se korisnicima pruži osjećaj svježine i dinamičnosti. U svakom slučaju, važna karakteristika svakog weba danas, posebice Yahooa koji se nastoji transformirati u kompaniju orijentiranu na mobilne usluge. Novi dizajn koji je za sada vidljiv manjem dijelu američkog tržišta trebao bi svima postati dostupan tijekom narednih par dana.