Konačno je završilo. Vjenčali su se Kate i William, a naslovnice su pune njihovih slika, no nas ipak zanimaju brojke.

Vjerujemo kako je manjina vas pratila vjenčanja, no moramo priznati da smo mi ipak malo škicnuli da vidimo što je to tako glamurozno, te što je to dovuklo takvu medijsku pažnju.

Kate i William rekli su sudbonosno 'Da'.

Mediji su prepuni njihovih slika, britanska blagajna dobro se napunila, a statistike na internetu su skočile su u nebesa.

Google je objavio kako je pojam 'Royal Wedding' tražen čak 90% puta više nego s početka mjeseca, te su ostali pojmovi vezani uz taj događaj također zabilježili rekorde brojeve pretraživanja.

'Royal Wedding Carriage' porastao je za 70% naspram ožujka, a čak su pojmovi poppet 'Royal Wedding Flowers' i 'Kate's Choice of Coat' zabilježili rekorde.

Ta su pretraživanja pomogla i eBayu koji je zabilježio porast prodaje od nezamislivih 1800% u kategoriji 'Royal'. Ljudi su samo u travnju kupili 3,000 stvari na koje su potrošili preko 70,000$. Najskuplja stvar koja je prodana na eBayu je replika Kate Middleton / princeza Diana zaručničkog prstena za koji je netko izdvojio čak 1,500$. Wow.

Osim tih rekorda, vjenčanje je privuklo mnogo online posjetitelja gdje smo čak i mi zabilježili poveći rast posjećenosti sa Googlea. Livestream je zabilježio 300,000 posjetitelja koji su istovremeno pratili kraljevsko vjenčanje putem prijenosa uživo, a čak je 2 milijuna jedinstvenih posjetitelja pogledalo prijenos tokom dana, istaknuo je Max Haot za Mashable.

Također, vjenčanje je oborilo rekord tvrtke Akamai - na čijoj su mreži neke od najvećih web stranica -- koja je zabilježila više od 1.6 milijuna posjetitelja, inače prijašnjeg rekorda koji je držalo prošlogodišnje svjetsko nogometno prvenstvo.

No ipak, vjenčanje nije nadmašilo gledanost predsjedničke pobjede Baracka Obame, te je Justin Bieber još uvijek kudikamo više traženiji pojam na Googleu.