Hakerska skupina LulzSec tvrdi kako je napala stranice britanskog tabloida The Sun na kojem je objavila lažni članak o smrti Ruperta Murdocha.

Inače, Rupert Murdoch vlasnik je News Corp. te ujedno i vlasnik The Suna, a koji se trenutno nalazi u centru skandala radi prisluškivanja telefona poznatih osoba, političara i u jednom slučaj čak i ubijene djevojke.

Naime, hakerska skupina LulzSec prije mjesec dana objavila je kako je završila svoje hakerske napade, no tome očito nije tako, sudeći prema posljednjim tweetovima.

Isti tvrde kako su hakirali stranicu The Suna na kojem su objavili lažni članak kako je Rupert Murdoch pronađen mrtav u svom dvorištu dan prije nego što se trebao pojaviti u britanskom parlamentu kako bi odgovorili na pitanja vezana uz skandal prisluškivanja telefona. Napisano je kako je razlog smrti predoziranje kemikalijama.

'Svjesni smo situacije i naši timovi rade na tome.' - istaknuo je glasnogovornik News Corp. Daisy Dunlop.

LulzSec je već otprije poznat po mnogim hakerskim napadima među kojima su se na meti našili Sony Corp, Senat SAD-a, FBI i mnogi drugi.

Zanimljivo je da je cijelu vijest prenio Wall Street Journal, inače također u vlasništvu News Corp.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju