Posljednjih dana čitav internet bruji o tzv. ALS Ice Bucket izazovu. Ukratko, osoba se polije kantom ledene vode te izazove prijatelja da učini isto a potom objavi snimku na internetu. Da ne bi sve ostalo na običnoj internet zafrkanciji, Ice Bucket izazov ubrzo je postao način za senzibilizirati javnost oko bolesti pod nazivom ALS - amiotrofičnoj lateralnoj sklerozi ili Lou Gehrigovoj bolesti, od koje boluju mnogi diljem svijeta, uključujući slavnog fizičara Stephena Hawkinga.

Na ovaj način prikupljeno je mnogo novca - za usporedbu, prošle godine u istom vremenskom rasponu, ALS udruženje prikupilo je tek 2.1 milijun dolara, a sada se brojka penje iznad 40 milijuna dolara. Nije prošlo dugo i čitava stvar je otišla viralno, posebno nakon uključivanja Hollywoodskih zvijezda poput Charlie Sheena ali i mnogih izvršnih direktora tech kompanija (Mark Zuckerberg) te političara (George W. Bush) diljem svijeta. Kao i obično, internet je ostalo podijeljen oko čitave stvari - neki su kritizirali izazov dok su drugi veselo sudjelovali.

ALS Ice Bucket izazov

Bez obzira kojoj grupaciji pripadate, vjerojatno vam se neće svidjeti Samsungov potez. Viralna stvar poput ove savršena je prilika za marketinške predatore modernih korporacija, stoga je bilo samo pitanje vremena tko će prvi odlučiti profitirati na ovom, sada već humanitarnom projektu. Kako se čini, Samsung je odnio tu žalosnu titulu. Naime, njihov top model Galaxy S5 je vodootporan, točnije dolazi s IP67 certifikatom, što ga čini idealnim za zalijevanje s malo hladne vode.

"Bože, ovo je ledeno", kazao je računalno stvoren glas u reklami, nakon što je po mobitelu prosuta hladna voda. Na kraju reklame, Samsung je podmuklo izazvao rivale iPhone 5S, HTC One M8 i Nokiju Lumiju 930 - sve od reda uređaje koji nisu otporni na vodu. Istovremeno, izostavio je prozvati određene Sony Xperia modele, koji su prvi donijeli ovaj tip zaštite na mobilne uređaje.

Kakvo je vaše mišljenje o Samsungovom potezu? Smatrate li sramotnim profitirati na ovaj način ili podržavate ovaj rizičan, ali efektivni PR stunt? Odgovore očekujemo u komentarima!