Jučer je Korea Times objavio članak u kojem stoji kako Samsung radi na vlasittoj društvenoj mreži kodnog imena 'Samsung Facebook', a koja bi trebala biti objavljena početkom sljedeće godine.

Na glasine da Samsung radi na servisu društvene mreže nalik Facebooku, a za koju se nada kako će jednog dana moći konkurirati najvećoj društvenoj mreži, kompanija je službeno negirala te glasine za koje ističe kako su 'neistiinte' i 'neosnovane'.

Kako prenosi TheNextWeb, glasine su da će Samsung na temelju postojećeg Family Story servisa objaviti projekt kodnog imena 'Samsung Facebook' u prvom kvartalu sljedeće godine.

'Bilo je upita i nekoliko članaka koji tvrde da će Samsung Electronics ponuditi korisnicima 'Facebook usluge', koje imaju kodno ime 'Samsung Facebook', no međutim to nije istina i glasine su neuteljemene.

'Family Story' je dostupan od veljače 2012. godine na Samsung Smart TV-u, smartphonima, tabletima i na webu. Ova usluga, kao i njezin naziv, orjenitarana je na obitelj te je fokus iste razmijena i čuvanje obiteljskih posebnih trenutaka', istaknuli su iz Samsunga.

No unatoč navodima, kompanija je navela kako će unaprijediti Family Story, no također ističu kako je to daleko od 'Samsung Facebooka' kako neki tvrde.

Hoće li ili neće Samusng ući na tržište društvenih mreža pokazat će vrijeme, no kompanija je već na neki način spojila ljude sa raznim uređajima od mobitela, tableta, računala pa sve do TV-a. Možda je društvena mreža sljedeći korak Samsunga?