Nakon što su korisnici Samsungovog Galaxyja Note7 krajem kolovoza počeli prijavljivati probleme s baterijama svojih uređaja, iz ove su kompanije 2. rujna donijeli odluku o obustavljanju prodaje i isporuke ovog uređaja te su najavili program zamjene u sklopu kojeg korisnici mogu svoj postojeći model zamijeniti s novim modelom Note7. Iz Samsunga su objavili kako su s programom zamjene phableta Note7 od ovog tjedna počeli i u Hrvatskoj te napominju kako su, na temelju provedene istrage, sigurni kako je u novim Note7 uređajima problem neispravne baterije u potpunosti otklonjen. Iako je broj prijavljenih incidenata vrlo mali, iz Samsunga kažu da im je sigurnost korisnika apsolutni prioritet te su uveli i dodatne mjere osmišljene kako bi osigurale sigurnost korisnika i potakle korisnike Note7 uređaja na zamjenu njihovog telefona u što skorije vrijeme:

• Nadogradnja softvera baterije: Samsung je objavio novi softver za sve Note7 uređaje kupljene u Europi tijekom prednarudžbi koji ograničava punjenje baterije na 60 posto. Ovaj softver primjenjuje se na postojeće uređaje korisnika. Ograničavajući mogućnost punjenja baterije Samsung želi umanjiti rizik od incidenata i dodatno potaknuti korisnike da svoj postojeći uređaj, s problemom u radu baterije, odmah zamijene novim Note7 uređajem.

• Alat za provjeru serijskog broja uređaja Note7: korisnici Note7 uređaja mogu unijeti IMEI broj svog Galaxy Notea 7 na posebnoj internetskoj stranici www.samsung.com/hr/note7exchange, kako bi potvrdili trebaju li zamijeniti postojeći uređaj.

Korisnici koji će zamijeniti postojeći Note7 uređaj novim mogu biti u potpunosti sigurni da njihov novi Note7 nije zahvaćen problemom povezanim s baterijom, zahvaljujući nadogradnji korisničkog sučelja, točnije, ikone baterije. Svaki Note 7 uređaj, koji pokazuje zelenu ikonu baterije na traci obavijesti uređaja, zaslonu prilikom gašenja uređaja ili na Always-On zaslonu, korisnicima potvrđuje da je njihov uređaj siguran za korištenje.
Saša Oravec, voditelj odjela telekomunikacija u regionalnom predstavništvu tvrtke Samsung Electronics, naglasio je: 'Naš apsolutni prioritet je sigurnost naših korisnika – stoga molimo sve korisnike Note7 uređaja da reagiraju odmah i zamijene uređaj danas. Također bi se htjeli ispričati svim korisnicima Note7 uređaja što nismo zadovoljili standard izvrsnosti proizvoda na koji su navikli i koji očekuju od Samsunga te im se iskreno zahvaljujemo na njihovom razumijevanju i strpljenju. Sigurni smo da će nakon zamjene svog postojećeg uređaja novim Galaxy Note7 uređajem, korisnici moći uživati u iskustvu korištenja pametnog telefona najviše kvalitete'.