Facebook je vodeća svjetska društvena mreža s više od 600 milijuna korisnika. Ako bi Facebook bio država, to bi bila treća najveća svjetska populacija.

Dakle, pogodite zbog čega se Facebook smatra marketinškim rajom za oglašivače.

Iako je bio zamišljen kao čista društvena mreža, u posljednjih nekoliko godina on je nedvojbeno brzo preuzeo velik dio svjetskog marketinškog prostora.

Dakle, što je ključ uspjeha za marketing na Facebooku? Što bi ste kao marketinški stručnjak trebali činiti, a što ne činiti na Facebooku? Na osnovu osobnog iskustva Douglasa Idugboea predstavljamo Vam 7 pravila marketinga na Facebooku.


1. Profil


Vaš Facebook profil je vaš ​​identitet u svijetu društvenih medija. Poduzeća trebaju uzeti u obzir različite pristupe o tome kako mogu poboljšati svoje Facebook profile kako bi ih učinili vizualno privlačnijima i sadržajno zanimljivijima. Ako se vaš profil ne svidi posjetiteljima, to je znak da će vam prije ili kasnije biti potrebna reorganizacija i redizajn profila.

Nitko ne voli nespretne i dosadne profile koji još k tome nisu vizualno atraktivni. Pobrinite se da Vaš profil ima zanimljiv i bogat sadržaj u kombinaciji sa njegovim korisničkim sučeljem. Profil daje prvi dojam o Vama svim Facebook korisnicima na svijetu, a prvi dojmovi često znaju biti i posljednji dojmovi.


2. Linkovi


Kao i kod drugih marketinških kanala, ne zaboravite da je Facebook samo sredstvo prijenosa vaših marketinških poruka. Provjerite jeste li na svojem ​​Facebook profilu / stranici stavili sve poveznice na Vašu web stranicu, blog i poveznice na vaše druge profile na ostalim društvenim mrežama. To će vam donijeti dodatni promet na Vašu web stranicu te također dati  vrijedne poslovne informacije za sve posjetitelje.


3. Stranica


Ako je vaš Facebook profil srce vašeg poslovnog identiteta na društvenoj mreži, onda su vaše Facebook stranice definitivno duša vašeg poslovanja. Facebook stranice su možda najbolji virusni marketinški alat dostupan na bilo kojoj društvenoj mreži.

Obavezno izradite Facebook stranice za vašu tvrtku i potaknite svoje prijatelje da lajkaju vašu stranicu i tako dalje prošire pozitivne riječi o vašem poslovanju. Facebook stranice su odličan način da zakoračite u svijet društvenih mreža i da se povežete s budućim klijentima.


4. Interakcija


Možda ćete imati savršen Facebook profil i Facebook stranicu, ali ako ne komunicirate sa svojim fanovima, bitka je izgubljena i prije nego što počne. Tvrtke moraju zapamtiti da je Facebook prije svega društvena mreža. Nemojte se sramiti inicirati nove razgovore i pridružiti razgovorima, kako bi za vaše planove i napredak znali vaši postojeći i budući klijenti.


5. Nemojte slati spam


Nikad nemojte svojim sljedbenicima slati neželjene poruke. To će vrlo vjerojatno donijeti loš ugled Vašem poslovanju. Preopterećivanje Vaših korisnika s previše poveznica kako bi brzo povećali broj fanova vaše​ ​Facebook stranice  je loša ideja. To vas može i skupo koštati jer će vas Facebook označiti kao spammera i onemogućiti vašu Facebook stranicu.


6. Podijelite sadržaj


Vaš Facebook profil i stranica su odlična mjesta za razmjenu kvalitetnih sadržaja iz vašeg bloga, savjeta, članaka, videa, i bilo kojih drugih podataka. Međutim, budite oprezni s tipom sadržaja koji ćete dijeliti sa svojim prijateljima i fanovima - poštujte ​njihovu privatnost.


7. Nemojte pretjerivati


Facebook je snažan marketinški alat tako da se lako izgubiti i pretjerivati sa stvarima. Međutim, pretjerivanje sa Facebook marketingom može naškoditi Vašem poslovanju.

Nemojte slati zahtjeve za prijateljstvo i onda maltretirati korisnike sa informacijama o Vašem poslovanju i proizvodima. Umjesto toga, radije pokrenite smisleni razgovor i izgradite dugotrajni odnos sa vašim prijateljima i sljedbenicima.

Da li za Vaše poslovanje koristite Facebook kao marketinški alat? Koja pravila Vi slijedite u marketingu na Facebooku? Molimo Vas da s nama podijelite svoje mišljenje u komentarima ispod ovog članka.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju