Iako se više manje sve vrti oko Twitterovog IPO-a, očito je da dolazi novi val kompanija koje su podnijele papire za odlazak na burzu.

tri vijesti o kojima se priča Automobil, ilustracija Kako to?! Ova tehnologija u automobilima spašava živote, no mnogi je vozači - deaktiviraju Netflix, ilustracija We're goin' up, up, up… Jeste li ga pogledali? Ovo je najgledaniji film na Netflixu svih vremena Dobar bot, loš bot, ilustracija Ako ne zaštite djecu Američki državni odvjetnici poslali oštru poruku AI kompanijama: Odgovarat ćete za svoje postupke

Jedna od njih je Wix, a radi se o servisu koji nudi mogućnost izrade web stranice bez potrebnog programerskog ili dizajnerskog znanja. Servis radi na principu drag and drop-a i do sada je prikupio 38 milijuna korisnika.

Kompanija traži 100 milijuna dolara u svom IPO-u, no ta će se vrijednost vrlo vjerojatno smanjiti kako će se taj trenutak bližiti. Wix zarađuje putem "premium" modela za koji plaća nešto manje od 680 000 korisnika, a osim premium modela korisnici mogu kupiti neograničen bandwith, te ukloniti njihov logo sa stranica.

Prošle je godine kompanija prihodovala 43.7 milijuna dolara sa 1s milijuna dolara gubitka, dok je u prvih šest mjeseci prihodovala 24.1 milijun dolara s 10.1 milijun gubitka.