Iako se više manje sve vrti oko Twitterovog IPO-a, očito je da dolazi novi val kompanija koje su podnijele papire za odlazak na burzu.

Jedna od njih je Wix, a radi se o servisu koji nudi mogućnost izrade web stranice bez potrebnog programerskog ili dizajnerskog znanja. Servis radi na principu drag and drop-a i do sada je prikupio 38 milijuna korisnika.

Kompanija traži 100 milijuna dolara u svom IPO-u, no ta će se vrijednost vrlo vjerojatno smanjiti kako će se taj trenutak bližiti. Wix zarađuje putem "premium" modela za koji plaća nešto manje od 680 000 korisnika, a osim premium modela korisnici mogu kupiti neograničen bandwith, te ukloniti njihov logo sa stranica.

Prošle je godine kompanija prihodovala 43.7 milijuna dolara sa 1s milijuna dolara gubitka, dok je u prvih šest mjeseci prihodovala 24.1 milijun dolara s 10.1 milijun gubitka.