LG je ambiciozno zakoračio u novu godinu, pa je tako dan uoči predstavljanja noviteta na CES-u, u Koreji predstavio planove za ovu godinu.

Operativni sustav webOS koji nikad nije zaživio na mobilnim uređajima, iako je za to prvotno namijenjen, mogao bi svoj “život” pronaći na televizorima. LG je istaknuo kako će se ukupno 70% svih pametnih televizora iz njihove serije isporučivati s webOS-om, što znači da ovaj puta zaista kreće utrka za tržište TV-a.

Ovako ambiciozni potezi znače da će i ostali proizvođači krenuti na tržište TV-a, primjerice Apple koji već dugo skriva svoje planove, a sigurno će se tu naći i sveprisutni Samsung, Google i vjerojatno Microsoft — nadamo se da ovaj puta neće zakasniti kao što je to bio slučaj s tabletima i mobilnim uređajima.

Cijeli operativni sustav bazira se na tri osnovne karakteristike: jednostavno povezivanje odnosno najjednostavniji mogući način kako korisnik može podesiti svoj TV, jednostavno prebacivanje koje će olakšati korisniku prebacivanje s jedne aplikacije na drugu, te jednostavno istraživanje. 

Na webOS-u već se nalaze neke od najpopularnijih aplikacija kao što su Amazon Instant Video, Netflix, Hulu Plus, YouTube, Twitter, Facebook, itd. a što će novim korisnicima odmah dati mogućnost odabira između poznatih servisa.