"Smarty" ima odgovore na sva studentska pitanja

Studenti ZŠEM-a su aktivno radili na izgradnji Smartyija izgradivši skup najčešćih pitanja koje studenti obično upućuju referadi.

Martina Čizmić | 27.10.2018. / 14:15

Virtualni asistent (Foto: Getty Images) (Foto: Getty Images)

Zagrebačka škola ekonomije i managementa (ZŠEM) u suradnji Careesmom.co i IBM-om razvila je virtualnog komunikacijskog asistenta „Smarty“ koji je pušten u produkciju u rujnu ove godine. Smarty koristi IBM Watson Asistenta, uslugu na IBM Cloudu koja pomaže organizacijama u izgradnji rješenja koje razumije ljudski govor te koristi strojno učenje u komunikaciji s korisnicma simulirajući konverzaciju među ljudima.

Od rujna Smarty pomaže studentima ZŠEM-a omogućavajući im da u samo nekoliko sekundi dobiju odgovore na svoja pitanja 24/7 bez obzira na lokaciju na kojoj se nalaze. Odgovara na širok raspon općih upita kao što su preddiplomski program, prijamni ispit, mentorski program, dokumentacija za upis i to na hrvatskom jeziku.

Također, studenti ZŠEM-a su aktivno radili na izgradnji Smartyija izgradivši skup najčešćih pitanja koje studenti obično upućuju referadi. Na taj način, pomogli su u pružanju sadržaja potrebnih za osposobljavanje sustava.

Careesma je mlada start up kompanija i ovo je bilo naše prvo iskustvo s IBM Watson API-jima na IBM Cloudu. Usluga pruža snažan alat za programere koji omogućuje izgradnju inovativnih poslovnih modela i jedinstvenih usluga korisnicima. Koristeći IBM-ovu tehnologiju za stvaranje ove usluge za studente na hrvatskom jeziku bilo je jedno od najuzbudljivijih iskustava u mojoj karijeri, rekla je Lana Balić Matijašević, direktorica, Careesma.co.

U ZŠEM-u smo posvećeni pružanju jedinstvenog nastavnog iskustva svojim studentima kako bismo ih u potpunosti opremili vještinama i znanjima potrebnim za uspješno obavljanje poslova u vremenu ekonomije temeljene na znanju. Shvatili smo da trebamo pojednostavniti osnovne usluge koje pružamo studentima upravo kako bi naši studenti mogli još više vremena posvetiti stvaranju inovacija, profesionalnom usavršavanju i suradnji s kolegama, kaže Ðuro Njavro, dekan, Zagrebačke škola ekonomije i managementa. Uvođenjem chatbota Smarty ostvarili smo svoj cilj. Osim toga, naši djelatnici u referadi sada imaju više vremena da se usredotoče na pružanje visokokvalitetnih konzultacija studentima.

Danas digitalizacija utječe na sve aspekte našeg života pa tako i na način kako učimo. Sve brži razvoj tehnologije sve više mijenja sektor edukacije stvarajući nove modele učenja i nove načine razmišljanja koji su prilagođeni društvu današnjice, rekao je Damir Zec, poslovni direktor, IBM Hrvatska. Isto tako, i obrazovne institucije moraju mijenjati načine svog poslovanja i u svom radu primjenjivati nove tehnologije poput umjetne inteligencije, računarstva u oblacima kako bi pripremile studente sa znanjem i vještima koje su im potrebne za razvoj karijera budućnosti, a koje odgovaraju potrebama tržišta rada. Iznimno smo ponosni što je Zagrebačka škola za ekonomiju i management izabrala IBM Cloud za izgradnju virtualnog asistenta koji studentima olakšava ispunjavanje njihovih svakodnevnih dužnosti omogućavajući im da više vremena usmjere u stvaranje dodane vrijednosti.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti