Nisu baš česti ovakvi potezi, ali kada se dogode onda je jasno kako su stvari poprilično kritične, ali i kako je kompanija svjesna problematike i uvažavanja vlastitih korisnika...

Snapchat nije previše dvojio, zbog sve veće i češće količine spama, odnosno neželjenih i nepotrebnih poruka, koje njihovi korisnici svakodnevno primaju, što kroz fotografije, što kroz video, odlučio se javno ispričati. "Želimo se iskreno ispričati za sve neželjene poruke koje korisnici dobiju, ujedno im želimo poručiti da radimo na rješavanju problema. Iako se borimo protiv spama na dnevnoj bazi, kako raste naša usluga tako se pojavljuje i sve više takvih poruka", stoji u isprici.

Uz ispriku, vodstvo Snapchata je sugeriralo svojim korisnicima neka aplikaciju konfiguriraju tako da im samo oni koji su na listi prijatelja mogu slati poruke, što bi trebalo anulirati hrpu "smeća" koje dobijaju. Uglavnom, ova sve popularnija aplikacija upada u sve veće probleme, nakon što im je "provaljeno kroz sigurnosnu rupu", pa je navodno procurilo čak 4.6 milijuna korisničkih imena i telefonskih brojeva, sada se bore za spam porukama. Doista nije lako, ni jednostavno, održavati tako popularnu platrformu, koja postaje sve češćom metom napada...

Dodajte ZIMO na Snapchatu: zimoonline

Izvor: TNW